ژاپن و استرالیا

رقابت تیم ملی فوتبال استرالیا برابر تیم ملی ژاپن با برتری ژاپنی‌ها به پایان رسید تا کار استرالیا برای صعود به جام جهانی به بازی در مرحله پلی آف بکشد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در گروه B رقابت‌های انتخابی جام جهانی در آسیا ظهر امروز تیم ملی استرالیا در سیدنی میزبان تیم ملی ژاپن بود، این بازی با توجه به قطعی بودن صعود عربستان از این گروه، برای دو تیم حیاتی بود. ژاپن با کسب امتیاز از سیدنی راه خود برای صعود مستقیم به قطر را هموار می‌کرد و استرالیا در صورت پیروزی در این بازی امیدهای خود برای صعود مستقیم به جام جهانی را زنده نگه می‌داشت.

اما این بازی در نهایت همانند بازی رفت با برتری دو گله ژاپنی‌ها به پایان رسید تا این تیم بلیط قطر را رزرو کند و استرالیا نیز نیم نگاهی به بازی‌های گروه A داشته باشد و خود را برای مسابقات پلی‌آف آماده کند. دو گل این بازی را میتوما در دقیقه ۹۰ و ۴+۹۰ برای ژاپنی‌ها به ثمر رساند.

با این نتیجه ژاپن ۲۱ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رفت، همچنین استرالیا ۱۵ امتیازی و در رده سوم باقی ماند. در بازی آخر این رقابت‌ها استرالیا به مصاف عربستان خواهد رفت و ژاپن با ویتنام بازی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =