• ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
  • کد خبر: 23303
  • readingTime: ۱ دقیقه
افتتاح موزه افتخارات قهرمانان تاریخ سپاهان

از اتفاقاتی که در ماه دوم بهار ۱۴۰۰ رخ داد، افتتاح موزه موقت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان بود که برای راه‌اندازی این موزه حدود سه هزار کاپ قهرمانی در رشته‌های مختلف دسته‌بندی و شماره‌گذاری شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، اردیبهشت ۱۴۰۰ توسعه زیرساخت‌های ورزشی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را به همت شرکت فولاد مبارکه شاهد بودیم، سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی صفائیه پس از انجام بازسازی و تجهیز، جهت استفاده تیم‌های ورزشی آقایان و بانوان و همچنین تیم‌های صنعت و ورزش کارگری مجددا به بهره‌برداری رسید.

در این ماه هم به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقه عکاسی با موضوع ورزش در خانه برای اهالی خانواده شرکت فولاد مبارکه برگزار شد که علاقه‌مندان جهت ارسال تصاویر برای مسابقه به وب‌سایت امور ورزش شرکت فولاد مبارکه مراجعه کردند و تصاویر ورزشی خود را ارسال نمودند.

امور ورزش فولاد مبارکه به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر، اقدام به برگزاری مسابقه سؤال ورزشی در میان خانواده بزرگ فولاد مبارکه نمود که در پایان به نفرات برتر به قید قرعه جوایزی به رسم یادبود تقدیم گردید.

در اردیبهشت‌ماه سال گذشته قهرمانی لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور به فولاد مبارکه سپاهان رسید و این تیم بــه لیــگ برتــر صعود کرد.

روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت یکی از دیدارهای مهم هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۱۳۹۹ -۱۴۰۰ را شاهد بودیم، جائیکه تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس تهران به میزبانی ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند و این بازی به تساوی یک بر یک کشیده شد. گل میهمان توسط عیسی آل‌کثیر به ثمر رسید و محمد محبی نیز برای طلایی‌پوشان اصفهانی موفق به گلزنی شد.

یکی از اتفاقاتی که در ماه دوم بهار ۱۴۰۰ رخ داد، افتتاح موزه موقت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان بود. برای راه‌اندازی این موزه حدود سه هزار کاپ قهرمانی در رشته‌های مختلف دسته‌بندی و شماره‌گذاری شد.

بخش دیگری از این موزه به تورنمنت‌ها، اتفاقات مهم و مشاهیر باشگاه اختصاص داده شده است. یکی از تورنمنت‌های مهم حضور سپاهان در جام باشگاه‌های فوتبال جهان است که ویترین ویژه‌ای در این موزه به آن اختصاص داده شد. ویترین‌های اختصاصی مشاهیر این موزه شامل ویترین محمد برزمهری دروازه‌بان سالهای دور سپاهان و محمود کریمی است.

در مجموع با حلول ماه مبارک رمضان اتفاقات خوبی در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ برای ورزش شرکت فولاد مبارکه و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان رقم خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =