تیم بسکتبال سپاهان

تیم بسکتبال سپاهان با قبول شکست برابر مس از رقابت‌های پلی‌آف لیگ برتر حذف شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم بسکتبال فولاد مبارکه سپاهان در بازی سوم پلی‌آف اول لیگ برتر بسکتبال کشور برابر مس کرمان تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها حذف شد. سپاهان و مس در دو بازی قبلی هر کدام به یک پیروزی دست یافته بودند و کار به بازی سوم کشید. بازی سوم پلی‌آف را نیز مس را نتیجه ۷۳ بر ۶۱ بر به سود خود به پایان رساند تا به دور بعدی صعود کند.

کوارتر اول (مس ۱۳ _ سپاهان ۱۵): مسی‌ها کوارتر را بهتر آغاز کردند با پرتاب دقیق شوماکف توانستند اولین پرتاب دو امتیازی بازی را دشت کنند. شوماکف درحالی این پرتاب را به ثمر رساند که در بازی قبلی مقابل سپاهان به خوبی مهار شده بود و یکی از دلایل پیروزی طلایی پوشان نیز همین موضوع بود. پاسخ سپاهانی‌ها به این دو امتیاز کوبنده بود و صبوری با یک پرتاب سه امتیازی تمیز چراغ اول را برای سپاهان روشن کرد. اما این پایان بازی نبود و این سه امتیازی را شوماکف پاسخ داد و بار دیگر کرمانی‌ها پیش افتادند. این توازن تا پایان کواتر برقرار بود و دو تیم با اختلاف امتیاز دو به استقبال کوارتر بعدی رفتند.

کوارتر دوم (مس ۲۹ _ سپاهان ۱۳): در کوارتر دوم، سپاهانی‌ها در مهار مثلث طلایی مس یعنی ویلیامز، کاردوست و شوماکف ناموفق ظاهر شدند و این سه ستاره مس از ابتدای درخشیدند و امتیازات را یکی پس از دیگری دشت کردند. دفاع منسجم و حملات برق آسا و مثمر ثمر مس، در این کوارتر آن‌ها را حسابی پیش انداخت. از طرفی سپاهانی‌ها در دفاع آشفته ظاهر شدند و در منطقه رنگی نیز شکننده بودند تا این کوارتر با اختلاف زیاد به سود مس به پایان برسد.

کوارتر سوم (مس ۱۵ _ سپاهان ۶): شرایط در نیمه دوم حتی برای سپاهان حتی بدتر هم پیش رفت، قهر سبد با این تیم بازیکنان طلایی پوش را در امتیازآوری کلافه کرده بود، از طرفی شرایط امتیازگیری در تیم مس نیز مطلوب نبود. بالاخره پرتاب سه امتیازی ترابی‌خواه بعد از دو دقیقه و ۳۰ ثانیه قفل سبدها در نیمه دوم را شکست مس را به امتیاز رساند. سپاهانی‌ها اولین پرتاب موفق خود را پس از گذشت نصفی از زمان کوارتر به ثمر رساندند تا شرایط برای این تیم دشوار پیش برود. سپاهانی‌ها برای دومین حمله ثمر بخش خود سه دقیقه دیگر نیز صبر کردند و حاصل تلاش‌ آن‌ها در این کوارتر فقط شش امتیاز بود.

کوارتر چهارم (مس ۱۶_ سپاهان ۲۷): سپاهان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت با ارائه یک بازی جسورانه در کوارتر آخر درخشان ظاهر شد، اما این تیم دیر به بازی بازگشت و علی‌رغم ارائه یک بازی دیدنی در کوارتر آخر، نتوانست اختلاف امتیازی که در کوارتر دوم و سوم ایجاد شده بود را جبران کند. در نهایت ۷۳ بر ۶۱ این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

در پایان این بازی، شوکافت با کسب ۲۴ امتیاز، امتیاز آور ترین بازیکن زمین شد و با ۱۱ ریباند دبل دبل کرد. در تیم سپاهان نیز صبوری با ۱۸ امتیاز در این شاخص از دیگر بازیکنان بهتر بود. کاردوست نیز با ۱۷ ریباند بهترین آمار زمین را داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =