• ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
  • کد خبر: 23208
  • readingTime: ۱ دقیقه
شایان مصلح

بازیکن تیم فوتبال گل گهر گفت: نمی‌توان گفت نتیجه مساوی برای تیم ما نتیجه بدی بود. سپاهان تیم بزرگی است و برای سهمیه آسیایی می‌جنگد. در این بازی هر دو تیم بی محابا بازی نکردند و بازی درگیری را ارائه داند. این یک امتیاز به درد ما می‌خورد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شایان مصلح، بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان پس از تساوی بدون گل این تیم برابر سپاهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دو نیمه هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند، از آنجایی که جلوی تیم سابق خود بازی می‌کردم، این بازی برای من جان‌دار بود. هربازیکنی در بازی برابر تیم سابقش انگیزه‌های زیادی دارد.

وی ادامه داد: آمده بودیم تا بهترین نتیجه را بگیریم و مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود. در این لیگ یک امتیاز هم یک امتیاز است، اما از تیم ما هفت امتیاز کسر شد و بلندشدن برای این اتفاق برای ما سخت بود. برای سهمیه می‌جنگیم و باید دید چه اتفاقی رخ می‌دهد.

بازیکن گل گهر در واکنش به اینکه مساوی به درد دو تیم نمی‌خورد، تاکید کرد: نمی‌توان گفت نتیجه مساوی برای تیم ما نتیجه بدی بود. سپاهان تیم بزرگی است و برای سهمیه آسیایی می‌جنگد. در این بازی هر دو تیم بی محابا بازی نکردند و بازی درگیری را ارائه داند. این یک امتیاز به درد ما می‌خورد.

مصلح درباره شرایط فوتبال در سال جاری گفت: سال 1400 سال خوبی نبود، هر چه فکر می‌کنم خاطره‌ای در این سال نداشتم و امیدوارم سال آینده برای مردم کشور و فوتبالی‌ها سال خوبی باشد.

وی با اشاره به حضور هواداران در استادیوم در سایر استان‌ها تاکید کرد: روح فوتبال ما تماشاگران هستند و همه تیم‌ها را با هوادار دیدم. فوتبال بدون تماشاگر بی روح است، انگار بازی‌ها دوستانه هستند. امیدوارم بعد از دربی با تماشاگر، این فضا برای همه تیم‌ها فراهم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =