• ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
  • کد خبر: 23173
  • readingTime: ۱ دقیقه
بسکتبال سپاهان

تیم بسکتبال فولاد مبارکه سپاهان با برتری برابر مس کرمان تکلیف تیم صعود کننده را به بازی سوم دو تیم کشاند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم بسکتبال فولاد مبارکه سپاهان امرو،ز ‌چهارشنبه در مسابقه دوم پلی‌آف اول لیگ برتر بسکتبال کشور و در ورزشگاه دانشگاه آزاد حکیمیه به مصاف صنعت مس کرمان رفت. این مرحله از بازی‌ها به صورت دو برد از سه بازی انجام می‌شود و دو تیم در حالی پا به میدان گذاشته بودند که در دیدار اول نارنجی‌پوشان مس مقابل سپاهان به برتری رسیدند.

اما در دیدار دوم و در حالی که مس می‌توانست با پیروزی در این بازی کار صعود به مرحله بعد را در همین بازی به اتمام برساند، به سد محکم سپاهان برخورد کرد و این طلایی‌پوشان بودند که به برتری ۸۴ بر ۷۲ دست یافتند.

شاگردان علی خسروی در سپاهان، در بازی قبلی از منطقه رنگی و دو بازیکن خارجی تیم مس ضربه زیادی دیدند و به نظر می‌رسید که در این بازی با تمام قوا برای مهار ویلیامز و شوماکف به میدان آمدند. فرم و شکل بازی سپاهان تغییر کرده بود و این تیم به خوبی بازی را مدیریت کرد. سپاهانی‌ها اگرچه در کوارتر اول چهار امتیاز از حریف عقب بودند، اما این اختلاف امتیاز را در کوارتر دوم جبران کردند و دست بالا را گرفتند.

تلاش شاگردان اسلامی برای دیکته کردن بازی خود به سپاهان در نیمه دوم هم فایده‌ای نداشت و بازیکنان سپاهان با تمرکز و تلاش بسیار زیاد کوارتر سوم و چهارم هم تیم برتر میدان بودند و پرتاب‌هایشان بر سبد بوسه می‌زد. در این کوارتر تعویض‌های سپاهان فرم بازی منسجم این تیم کمک بسیار زیادی در برتری طلایی پوشان داشت.

در آمارهای فردی این بازی، ویلیامز آمریکایی با کسب ۲۴ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن زمین و تک ستاره تیمش بود؛ در تیم سپاهان نیز عماد سلمانی با ۲۱ امتیاز در این شاخص بهترین آمار را ثبت کرد. در شاخص ریباند نیز اصغر کاردوست با ۱۶ ریباند بهترین بازیکن میدان لقب گرفت و برای تیم سپاهان نیز آرمین موسوی هشت ریباند به ثبت رساند.

گفتنی است، بازی سوم و سرنوشت ساز دو تیم بسکتبال فولاد مبارکه سپاهان و مس کرمان روز جمعه ۲۷ اسفندماه ساعت ۱۵ در سالن فدراسیون برگزار می‌شود و تیم برنده این دیدار مجوز حضور در مرحله بعدی را دریافت خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =