• ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
  • کد خبر: 23162
  • readingTime: ۱ دقیقه
تیم ملی فوتبال ایران

یک رسانه کره‌ای اعتراف کرد که تیم ملی این کشور نسبت به ایران، در وضعیت ضعیفی قرار دارد.

به گزارش ایراسین و به نقل از ورزش سه، حساسیت ها برای دیدار ایران و کره جنوبی از اکنون آغاز شده است. چشم بادامی ها در اندیشه پایان دادن به سالها ناکامی برابر ایران هستند و امیدوارند به پشتوانه حضور ۶۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه جام جهانی سئول، به عنوان تیم صدرنشین راهی جام جهانی شوند.

وب سایت کره ای news۱ در گزارشی یه حساسیت های جدال با شاگردان اسکوچیچ پرداخته و نوشت: ایران اعلام کرده است که با قدرت ۱۰۰ درصدی وارد نبرد با کره جنوبی خواهد شد. ایران هم پیش از این صعود خود را به جام جهانی قطعی کرده است، اما این مسئله آنها را راضی نکرده و مصمم هستند به مقام اول گروه دست یابند.

در گروه نخست، ایران با ۷ برد و ۱ تساوی (۲۲ امتیاز) صدرنشین است و کره با ۶ برد و ۲ تساوی (۲۰ امتیاز) در جایگاه دوم ایستاده است. بدون در نظر گرفتن بازی های باقی مانده از مرحله مقدماتی، صعود دو تیم به جام جهانی قطعی شده و تاکنون به اولین هدف خود در این پیکارها دست یافته اند.

با این وجود بنتو مصمم است در دیدارهای پایانی مقابل ایران و امارات نهایت تلاش خود را انجام دهد. مربی بنتو دو روز پیش و پس از اعلام لیست کره برای دو بازی متوالی برابر ایران و امارات گفت: من روی کسب ۶ امتیاز در دو مسابقه تمرکز خواهم کرد. ما به جام جهانی رسیدیم، اما جاه طلبی ما باید فراتر از این و کسب مقام اول گروه باشد. من یک فرصت عالی برای رسیدن به این هدف دارم. من این فرصت را از دست نخواهم داد.

در رویارویی ها با ایران، این تیم حریف است که در هر بازی مرحله مقدماتی جام جهانی، کره را عذاب می دهد. آخرین برد خانگی کره برابر ایران به ۱۷ سال پیش برمی‌گردد. نمی توان انکار کرد که ما در یک وضعیت ضعیف هستیم. شما باید عزت نفس خود را بازیابی کنید.

علاوه بر این، در صورت پیروزی مقابل ایران، می‌توانیم امتیازات رنکینگ فیفا را نیز اضافه کنیم تا شرایط مساعدی برای صعود به جام جهانی و حضور در سید سوم ایجاد کنیم که این نیز انگیزه‌ای قوی برای تیم ملی است. به همین دلیل است که کره بدون توجه به صعود یا عدم صعود به جام جهانی، با ایران می جنگد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =