بسکتبال سپاهان

تیم بسکتبال فولاد مبارکه سپاهان در بازی اول پلی آف لیگ برتر مقابل مس کرمان تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دو تیم بسکتبال فولاد مبارکه سپاهان و صنعت مس کرمان امروز و در اولین مسابقه پلی آف اول لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری نارنجی پوشان کرمانی به پایان رسید. مس در این دیدار با درخشش دو بازیکن خارجی خود موفق به برتری ۸۱ بر ۶۵ شد تا دست بالا را در بازی بعدی در اختیار داشته باشد.

کوارتر اول (سپاهان۱۱ _ مس کرمان ۲۱): در ابتدای بازی سبد با دو تیم قهر و تلاش بازیکنان دو تیم در سه ابتدایی بی حاصل بود تا اینکه بالاخره و پس از سه دقیقه شوماکف با یک پرتاب سه امتیازی چراغ اول را برای مس روشن کرد. این پرتاب را کیانی با یک لی‌آپ پاسخ داد و اولین دو امتیاز برای سپاهان نیز دشت شد. اما سپس مس توپ و میدان در اختیار قرار گرفت و با حملات مثمر ثمر اختلاف امتیاز را افزایش دادند. در این کوارتر شوماکف با خیال راحت سه امتیازی می‌زد و کاردوست زیر سبد غیر قابل مهار بود و اختلاف ۱۰ امتیازی ایجاد شد.

کوارتر دوم (سپاهان۲۰ _ مس کرمان۱۷): این کوارتر متعلق به پوریا خلیفه بود، ستاره سپاهانی‌ها با درخشش خود در این نیمه امتیازات زیادی را به طلایی پوشان هدیه داد. سپاهان در این کوارتر با دفاع بهتر و حملات سریع توانست اختلاف را کم و در کل این کوارتر را با برتری به پایان برساند. از طرفی پرتاب‌های سه امتیازی ویلیامز و ترابی‌خواه اجازه نداد تا سپاهان بازی را به تساوی بکشاند و نیمه اول به سود کرمانی‌ها به پایان رسید.

مس کرمان ۸۱ - سپاهان ۶۵/ شکست طلایی پوشان در گام اول

کوارتر سوم (سپاهان۲۰ _ مس کرمان۲۵): در نیمه دوم دو تیم با شناخت خوبی که نسبت به یکدیگر پیدا کرده بودند، توانستند بازی با کیفیت و نزدیکی را به نمایش بگذارند. در این کوارتر بازی ریتم بالا و خوبی داشت و دو تیم پرتاب‌های منجر به گل زیادی را ثبت کردند. اما آنچه در این کوارتر به چشم آمد، کیفیت ویلیامز، گارد آمریکایی مسی‌ها بود، بازیکنی که تفاوت‌ها را رقم زد و با ۴ پرتاب آزاد موفق در پایان کوارتر پیروزی تیمش را تضمین کرد.

کوارتر چهارم (سپاهان۱۴ _ مس کرمان۱۸): در این کوارتر نیز ویلیامز با حضور مثمر ثمر خود در صحنه‌ها اجازه نداد تا درخشش زادوریان و تحویلیان باعث نزدیک شدن بازی شود. از طرفی ورود شوماکف به زمین نیز برتری مطلق را به مس هدیه داد تا این تیم به لطف پرتاب‌های دقیق دو بازیکن خارجی خود این بازی به سود خود به پایان برسند.

در پایان کاردوست و شوماکف با کسب ۱۹ امتیاز و ویلیامز با ۱۸ امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان زمین شدند. در سپاهان نیز خلیفه با ۱۰ و کیانی با ۹ امتیاز در این شاخص بهترین بازیکنان تیمشان بودند.

مس کرمان ۸۱ - سپاهان ۶۵/ شکست طلایی پوشان در گام اول

کاردوست با ثبت ۱۳ ریباند در این شاخص نیز بهترین بازیکن میدان بود تا یک دبل دبل دیگر نیز برای این ستاره ملی پوش کرمانی‌ها به ثبت برسد. ویلیامز نیز با هفت پاس گل در این شاخص بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

گفتنی است که مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال به صورت دو برد از سه بازی است و بازی دوم این تیم چهارشنبه، ۲۵ اسفندماه در سالن حکیمیه تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =