پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت: در صورتی که سردار آزمون در این بازی حضور نداشته باشد، مهدی طارمی تنها مهاجم ایران است و باید خط دفاعی خود را برای مهار او آماده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی امروز، دوشنبه و در آستانه دور آخر مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر در نشست خبری اظهار کرد: در دو دیدار باقی مانده از مرحله انتخابی جام جهانی برای کسب شش امتیاز به میدان می‌رویم. صعود تیم ما قطعی شده، اما جاه‌طلبی بازیکنانم فراتر از این است و می‌خواهیم به عنوان تیم اول گروه به جام جهانی صعود کنیم.

وی ادامه داد: فکر و ذهن ما فقط به دیدار با ایران است و هیچ توجهی به سیدبندی جام جهانی نداریم. تمرکز اصلی ما صعود به عنوان تیم اول گروه است و پس از آن وضعیت سیدبندی جام جهانی فوتبال نیز مشخص خواهد شد؛ با این حال یا در سید سوم هستیم و یا در سید چهارم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی با بیان اینکه «تلاش ما این است که جلوی اول شدن ایران را بگیریم» تاکید کرد: ایران از نظر قدرت بدنی و نظم تاکتیکی تیم قدرتمندی است|، اما بازیکنان کره می‌توانند نظم تیمی ایران را بشکنند. در صورتی که سردار آزمون در این بازی حضور نداشته باشد، مهدی طارمی تنها مهاجم ایران است و باید خط دفاعی خود را برای مهار او آماده کنیم.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه چهارم فروردین‌ماه در سئول به مصاف تیم ملی کره‌جنوبی می‌رود.

در حال حاضر ایران با ۲۲ امتیاز در صدر گروه قرار دارد و کره با ۲۰ امتیاز در تعقیب این تیم است. کره سالیان درازی است که موفق به پیروزی برابر تیم ملی کشورمان نشده و آخرین پیروزی آن‌ها مقابل ایران به مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ بازمی‌گردد که در آن مسابقه کره‌جنوبی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. از طرفی دراگان اسکوچیچ نیز تاکنون در قامت سرمربی تیم ملی ایران مقابل هیچ تیمی شکست نخورده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =