دیدار ذوب آهن و سازمان اکتشافات معدنی

علیرضا شهیدی، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی و ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در نشستی به برنامه‌های توسعه‌ای دو جانبه پرداختند.

به گزارش ایراسین، پیش از ظهر امروز جلسه مشترکی مابین علیرضا شهیدی، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی، ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان، محمد سرجوقیان معاون معدنی سازمان صمت اصفهان، حسام‌الدین فرهادی‌نسب، مشاور کمیسیون معادن اتاق بازرگانی اصفهان و حسن محمدی مدیرعامل شرکت پویش معادن ذوب‌آهن انجام شد.

در این نشست که با حضور معاونان و مدیران فنی، ستادی و استانی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور برگزار شد؛ حاضران نسبت به پیگیری موضوع تفاهم‌نامه امضا شده میان سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور و ذوب‌آهن اصفهان در خصوص پهنه اکتشافی ۲۳ هزار کیلومتری در استان سمنان، کمک در جهت تسهیل در اخذ مجوز در محدوده‌های معرفی شده در این پهنه، تعریف محدوده‌های جدید و پیگیری موضوع پهنه صالح‌آباد در اختیار ذوب‌آهن و بررسی روند عملیات اکتشافی آن، تاکید بر حضور پرقدرت دو طرف در پهنه‌ها و اکتشافات سیستماتیک و مساعدت برای تامین مواد اولیه ذوب‌آهن اصفهان‌و... به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =