خواف

دوره دانش افزایی مربیان فوتبال شهرستان خواف با حضور مدیران، استعدادیابان و مربیان آکادمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد.

به گزارش ایراسین، پیرو تفاهم‌نامه منعقده بین مجتمع صنعتی فولاد سنگان و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، یکی از برنامه‌های اجرائی پیش بینی شده برای سال ۱۴۰۰، برگزاری دوره دانش افزایی مربیان فوتبال شهرستان خواف است.

به منظور تحقق این امر دوره دانش‌افزایی مربیان شهرستان خواف در روزهای چهارشنبه ۱۸ لغایت جمعه ۲۰ اسفندماه سال ۱۴۰۰، با حضور دکتر محمد علی بصیریان مدیر آکادمی، محمد یاوری استعدادیاب ویژه، آرمان سلطانی مربی، عبدالرضا رئیسی عضو کمیته فنی و امین فردوسی پور مربی دورازه بانی آکادمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و با حضورعلی قاسمی مشاور فرهنگی ورزشی مدیر عامل سپاهان برگزار شد.

در این دوره ۴۰ مربی از شهرستان خواف با موضوعات کلاس‌های تئوری و عملی، آموزش دروازه‌بانی، طرح توسعه فوتبال، مدیریت آکادمی، آموزش تمرینات تیم‌های پایه و طرح استعدادیابی شرکت داشتند.

یکی از نکات حائز اهمیت فراخوان و انجام تمرینات استعدادیابی خارج از برنامه دوره بود که با حضور حدود ۱۰۰ بازیکن در دو رده سنی ۱۲ و ۱۳ سال و همچنین ۱۴ تا ۱۵ سال انجام گردید و علاوه بر آن حضور در قاسم آباد به صورت خاص و نظارت بر تمرینات تیم سپاهان ۸۹ قاسم آباد به منظور کشف استعدادها و افزون بر آن بررسی وضعیت این تیم به منظور ایجاد پایگاه همنام در قاسم آباد از دیگر برنامه‌های استعدادیابان و مدرسان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بود.

آئین اختتامیه این دوره جمعه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰ با حضور جمعی از مسئولان محلی شهرستان خواف از جمله رییس و اعضاء شورای شهر، رییس اداره ورزش و جوانان، رییس هیأت فوتبال شهرستان و جمعی از پیشکسوتان ورزش خواف، مربیان شرکت کننده در دوره و تیم‌های نونهالان برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =