• ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
  • کد خبر: 22988
  • readingTime: ۱ دقیقه
ذوب آهن استقلال

تیم فوتبال استقلال با شکست صنعت نفت آبادان جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در آخرین بازی روز اول هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران تیم استقلال در ورزشگاه آزادی از صنعت نفت آبادان میزبانی کرد. این بازی در نهایت با برتری خفیف یک بر صفر استقلالی‌ها به پایان رسید.

استقلال در این بازی از سیلوا برزیلی رونمایی کرد و مجیدی او را از ابتدا در قلب خط دفاعی خود قرار داد. آن‌ها همچنین ژستد را نیمکت نشین و از رمضانی و حسین‌زاده استفاده کردند. آبی پوشان مانند همیشه با تمرکز بر کار دفاعی و بازی فشرده، کار را آغاز کردند و ترجیح دادند تا توپ را به حریف بدهند و فضاها را ببندند. در ۳۰ ابتدایی نیمه اول این استراتژی استقلالی‌ها توام با نفوذ از کناره‌ها بود که توسط بازیکنان صنعت نفت دفع شد.

اما روی یک نفوذ از سمت چپ و ارسال بلند توپ، شاگردان علی منصوریان تسلیم شدند و حسین‌زاده روی ارسال تماشایی یانگا تک گل بازی را برای استقلال به ثمر رساند. پس از این گل تا پایان نیمه اول بازیکنان صنعت نفت تیم برتر میدان بودند و موقعیت‌های پراکنده‌ای نیز خلق کردند که به نتیجه نرسید.

در نیمه دوم استقلال برای حفظ و حراست از تک گل به میدان آمد و تمرکز خود را روی ضد حملات گذاشته بود. در این نیمه توپ و زمین دست شاگردان منصوریان بود، اما آن‌ها از برتری آماری خود در راستای رسیدن به گل نتوانستند استفاده کنند تا این بازی کم افت و خیز هم با برتری خفیف یک بر صفر به سود استقلال به پایان برسد.

با این نتیجه استقلال در صدرجدول ۵۴ امتیازی شد و در آستانه دربی فاصله شش امتیازی خود با پرسپولیس رده دومی را حفظ کرد. صنعت نفت نیز با ۳۰ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و در صورت پیروزی فولاد در روز آینده به رده هشتم سقوط خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =