چهارمین گردهمایی ائمه جمعه استان اصفهان به میزبانی شرکت فولاد مبارکه

فولاد مبارکه یکی از شرکت‌ها و بنگاه‌های سرامد اقتصادی کشور است که هم در حوزه محیط زیست هم در حوزه تکنولوژیک و هم در حوزه خدمت‌رسانی به مردم است.

سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در حاشیه چهارمین گردهمایی ائمه جمعه استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: امروز فولاد مبارکه میزبان چهارمین گردهمایی ائمه جمعه استان اصفهان بود که همینجا بخاطر این میزبانی از هم از شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان و هم از مدیران فولاد مبارکه بابت این میزبانی و دعوت تشکر می‌کنم.

وی گفت: مردم مجموعه حاکمیت جمهوری اسلامی ایران را حاکمیتی یکپارچه دانسته و تفاوتی میان قوای مختلف و دیگر مجموعه‌هایی مانند مجموعه ائمه جمعه نمی‌بینند و انتظار دارند همین برداشت در جامعه حاکم باشد که به همین خاطر باید با نگاهی هم‌افزا در مجموعه استان، اتفاقاتی را که با محوریت سه قوا یا مجموعه ائمه جمعه استان رقم می‌زنند به طور جدی پشتیبانی شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: فولاد مبارکه یکی از شرکت‌ها و بنگاه‌های سرامد اقتصادی کشور است که هم در حوزه محیط زیست هم در حوزه تکنولوژیک و هم در حوزه خدمت‌رسانی به مردم است.

وی تاکید کرد: فولاد مبارکه در موضوع آب نیز با توجه به ضرورت‌های موجود در حوزه آب که کل کشور درگیر آن است برنامه‌های زیادی را اجرایی نموده و برای آینده نیز اقداماتی را انجام خواهد داد. فولاد مبارکه با اقدامات مختلف در حوزه‌های تکنولوژیک و دیگر حوزه توانسته مصرف آب برای تولید محصولات فولادی را ۲.۷ متر مکعب به ازای هر لیتر برساند که این موضوع از نُرم جهانی پایین‌تر بوده که در این عرصه فولاد مبارکه در دنیا جزو شرکت‌های پیشتاز بوده جزو کم‌مصرف‌ترین شرکت‌ها در این حوزه به شمار می‌رود.

مرتضوی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود برای تامین پساب از شهرستان‌های اطراف و تصفیه آن برای استفاده در فرایند تولید، این اقدام نیز در دستور کار فولاد مبارکه قرار گرفته تا بزودی استفاده این شرکت از آب خام به کم‌ترین مقدار یعنی چیزی حدود ۱۵ میلیون متر مکعب در سال برسد که البته تعهد دولت به صنعت فولاد برای تحویل آب بیشتر از این مقدار بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =