نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی و تبیین اهداف و استراتژی‌های ۱۴۰۱

نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی و تبیین اهداف و استراتژی‌های سال ۱۴۰۱ صبح روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه برگزار شد. در این نشست، مهم‌ترین موضوعات مرتبط با تعامل شرکت فولاد مبارکه و مراکز خدماتی این شرکت طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی و تبیین اهداف و استراتژی‌های سال ۱۴۰۱ صبح چهارشنبه ۱۸ اسفندماه در محل باغ فردوس برگزار شد. در ابتدای این نشست پس از قرائت قرآن مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، طهمورث جوانبخت، معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه، ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان حاضر در نشست از جمله مدیران هلدینگ‌های آتیه فولاد نقش جهان و فولاد متیل و همچنین تبریک اعیاد شعبانیه طی سخنانی کوتاه گفت: امیدواریم در این نشست بتوانیم عملکرد سال جاری و چالش‌های پیش رو و برنامه‌های سال آینده را با هم مرور کنیم.

نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی و تبیین اهداف و استراتژی‌های سال ۱۴۰۱

در ادامه گزارشی از روند و عملکرد مراکز خدماتی اعم از ثبت سفارش و خرده فروشی ارائه شد. این گزارش با تمرکز بر فروش داخل استان، فروش به تولید کننده، خرده فروشی و ارائه خدمات ارائه شد. سپس با تبیین استراتژی‌های سال ۱۴۰۱ و رسالتی که برای مراکز خدماتی به عنوان بازوان توانمند فولاد مبارکه در توسعه بازار وجود دارد، ادامه یافت. همچنین بازاریابی و فروش محصولات فولاد مبارکه به مصرف کنندگان کوچک و معرفی تولیدکنندگان توانمند فولاد مبارکه، به عنوان اولین ماموریت این مراکز مورد تاکید قرار گرفت. مباحث مربوط به خرده فروشی محصولات و توجه به نیازهای مشتریان نیز بخش دیگری از این گزارش بود.

لزوم توجه به کیفیت محصولات و حمایت از مراکز خدماتی فولاد مبارکه

احمد سعیدبخش، مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان نیز در بخش دیگری از این مراسم اظهار کرد: وضعیت بازار در سال جاری مناسب نبوده است و به نوعی باید حمایت شویم که بتوانیم از این بحران عبور کنیم. به طور مثال سررسید خیلی از ال سی های مراکز خدماتی گذشته است و بعضا حدود ۲۴ درصد جریمه داریم که انتظار داریم به این جریمه ها نگاه مثبتی شود و به آن‌ها امتیاز یا تخفیف داده شود. همچنین فروش اعتباری را بتوانیم جاری کنیم و نگاه مثبت به این مراکز وجود داشته باشد. این مراکز همچنین باید محصول با کیفیت دریافت کنند. مطالعه بیشتر

نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی و تبیین اهداف و استراتژی‌های سال ۱۴۰۱

«شفافیت» و «تعالی» دستور کار جدی فولاد متیل است

رضا حیدری، مدیرعامل فولاد متیل، نیز در این نشست ضمن تاکید بر اینکه شفافیت در دستور کار این شرکت قرار دارد، اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه دارای نماد زرین تعالی سازمانی است و حق این است که شرکت‌های تابعه و وابسته به فولاد مبارکه هم از این مدل‌ها و سیستم‌ها بهره‌مند بشوند.

وی با اشاره به پیش بینی کارشناسان در زمینه تداوم رکود در سال آینده، افزود: از آنجا که حاشیه سود محصولات در حال کاهش است، ما باید هزینه‌های مالی عملیات خرید را به هر میزان ممکن کاهش دهیم. این آمادگی و درخواست را داریم که با تعاملی که با همدیگر داریم به سمت مدل‌ نههایی برویم که هزینه‌ها را کاهش دهد. این مهم می‌تواند با تغییر ماهیت قراردادها یا استفاده از ظرفیت‌های بانکی انجام شود.

مدیرعامل فولاد متیل الزام به تحلیل محیطی برای شرکت‌های تابعه و وابسته و همچنین بازاریابی موثر را گام جدید متیل به سمت فولاد مبارکه قلمداد کرده و از معاون فروش فولاد مبارکه درخواست کرد تا در تخصیص محصولات به شرکت‌ها، به پیشنهاد آنان که حاصل نتایج بازاریابی است، توجه ویژه داشته باشد. مطالعه بیشتر

نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی و تبیین اهداف و استراتژی‌های سال ۱۴۰۱

ورق فولادی در بورس به دست مصرف کننده نمی‌رسد

حسین زرعی روزبهانی، دبیر دبیرخانه مراکز خصوصی، نیز گفت: الان مشکل توزیع ورق این است که ورق در بورس به دست مصرف کننده نمی‌رسد. ما با مشتریان واقعی سروکار داریم که دسترسی به ورق ندارند و نمی‌توانند در بورس خرید کنند.

وی افزود: در صورت امکان مدیران یا نمایندگان این شرکت ها باید در قالب هیئت سه نفره در دفتر مراکز جلسه ماهانه داشته باشند و این مسائل را به روز تجزیه و تحلیل کنند چون مسائل حوزه فولاد به روز است.

دبیر دبیرخانه مراکز خصوصی اظهار کرد: باید در سطح وزارتخانه این مسائل توزیع ورق را مطرح کنیم و این گره ها را به صورت کارشناسی شده به سمع مسئولین برسانیم و بتوانیم با کمک آنها به سمت حل این مشکلات برویم. مطالعه بیشتر

نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی و تبیین اهداف و استراتژی‌های سال ۱۴۰۱

آمادگی فولاد مبارکه برای فروش اعتباری محصولات به مراکز خدماتی

طهمورث جوانبخت، معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، نیز در این نشست با اشاره به درخواست مراکز خدماتی مبنی بر اجرای فروش اعتباری اظهار کرد: فولاد مبارکه آمادگی دارد با اخذ مجوزات لازم از مسئولان ارشد و با دریافت ضمانت‌نامه ملکی، فروش اعتباری را برای مراکز خدماتی عملیاتی کند.

افزود: مراکز خدماتی رضایت نسبی را در وزارت خانه ایجاد کرده‌اند و شرایط نسبت به سال گذشته بهتر شده است. سیستم آرین که ایجاد شده و در تلاشیم آن را بهبود ببخشیم، باعث افزایش شفافیت می‌شود و این مهم خود باعث بهبود شرایط می‌شود.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: اشکالات سامانه آرین باید برطرف شود تا شفافیت حداکثر شود. هر میزان شفافیت افزایش یابد می‌توان امتیازات بیشتری از وزارتخانه صمت برای اختصاص محصولات بیشتر و درجه یک به مراکز خدماتی گرفت. مطالعه بیشتر

نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی و تبیین اهداف و استراتژی‌های سال ۱۴۰۱

لزوم تقویت توانمندی مراکز خدماتی برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان فولاد مبارکه

محمد تاجمیرریاحی، مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه، نیز در نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی گفت: یکی از دغدغه‌های مهم این شرکت تقویت توانمندی مراکز خدماتی به ویژه در حوزه ارائه خدمت به مشتریان است. وجود این مراکز در سراسر کشور، مزیت فولاد مبارکه در برابر رقباست.

وی افزود: دغدغه ما به جد این است که مراکز خدماتی توانمند باشد. ارائه خدمات در مراکز خدماتی ضعیف است و باید تقویت شود. در آینده نزدیک و با آغاز بهره‌برداری از شرکت‌های نوردی جدید مثل گل گهر و جهان آرا، فولاد مبارکه باید برای رقابت جدی در آینده آماده شود.

مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: فولاد مبارکه از مراکز خدماتی خود حمایت می‌کند؛ اگر طی سال‌های اخیر اینگونه نبود، در پستی و بلندی‌های موجود، بسیاری از آن‌ها تعطیل می‌شدند.

تاجمیرریاحی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استارت فروش اعتباری در فولاد مبارکه زده شده و به زودی این امکان برای مراکز فراهم می‌شود. مطالعه بیشتر

نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی و تبیین اهداف و استراتژی‌های سال ۱۴۰۱

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =