بسکتبال سپاهان

تیم بسکتبال فولاد هرمزگان با درخشش ستاره اوکراینی خود توانست تیم بسکتبال فولاد مبارکه سپاهان را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دو تیم بسکتبال فولاد مبارکه سپاهان و صنایع هرمزگان در بازی ماقبل پایانی گروه F رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز در تالار بسکتبال ورزشگاه آزادی به صاف هم رفتند. سپاهان پیش از این بازی با شش امتیاز در جایگاه دوم و صنایع هرمزگان با پنج امتیاز در جایگاه سوم این جدول چهار تیمی قرار داشتند و پیروزی در این بازی برای هر دو تیم حیاتی بود.

این بازی حساس و نفس‌گیر در نهایت با برتری فولاد هرمزگان به پایان رسید که گزارش این بازی به شرح زیر است:

علی خسروی، سرمربی تیم بسکتبال سپاهان این بازی را با ترکیب سلمانی، کیانی، صبوری، زادوریان و تحویلیان آغاز کرد.

در سوی دیگر زمین رضا هنگام پور، سرمربی صنایع هرمزگان آمایو، دهقان‌زاده، سالاری، یزدان‌پناه و فسنکو را به زمین بازی فرستاد.

کوارتر اول (سپاهان ۱۴ _ صنایع هرمزگان ۲۰): این کوارتر با پرتاب زیبای فسنکو به سمت سبد سپاهان آغاز شد، قهر سبد با سپاهانی‌ها و بی نتیجه بودن پرتاب‌های آن‌ها باعث شد تا هرمزگانی‌ها سریع برتری را به دست آوردند. در این کوارتر یزدان‌پناه با درخشش خود اختلاف را به ۱۰ امتیاز افزایش داد. در این زمان خسروی با استفاده از بازیکنان نیمکت‌نشین تلاش داشت تا سپاهان بازی در دست گیرد، اما ۲۴ ثانیه فرصت حمله سپاهانی‌ها بی نتیجه پیش می‌رفت. پایان یافتن محدودیت خطای تیمی صنایع هرمزگان در سه دقیقه پایانی کوارتر این فرصت را به سپاهانی‌ها داد تا با پرتاب‌های آزاد اختلاف را کاهش دهند. درخشش دو لژیونر هرمزگانی‌ها یعنی آمایو و فسنکو و اضافه شدن یزدان‌پناه به این دو بازیکن، سپاهان را در منطقه رنگی آشفته کرده بود. اگرچه سپاهان در دقیقه پایانی کوارتر بازی برتری به نمایش گذاشت، اما در نهایت این کوارتر با شش امتیاز اختلاف به سود هرمزگانی‌ها به پایان رسید.

کوارتر دوم (سپاهان ۳۰ _ صنایع هرمزگان ۳۰): سه امتیازی بهرام‌زاده در ابتدای این کوارتر اختلاف امتیاز را به سه کاهش داد. سپس اشتباهات سریالی هرمزگانی‌ها و بازی بهتر سپاهانی‌ها باعث شد تا سپاهان ۲۲ بر ۲۰ از حریف پیش افتد. اما باز هم سنتر قلدر هرمزگانی‌ها یعنی فسنکو بود که حسابی سپاهان با ریباندها و پرتاب‌های خود اذیت کرد و باز هم برتری را برای هرمزگانی‌ها به ارمغان آورد. سپاهان دراین کوارتر در فاز هجومی بهتر ظاهر شد و اقدامات موفقی داشت، اما در فاز دفاعی عملکرد مطلوبی نداشت با این حال توانست اختلاف امتیاز کوارتر اول را جبران کند.

کوارتر سوم (سپاهان ۴۲ _ صنایع هرمزگان ۴۷): بار دیگر فسنکو در ابتدای این کوارتر درخشید و چهار امتیاز برتری برای هرمزگانی‌ها کسب کرد. صنایع هرمزگان با دفاع منجسم و استفاده از عنصر سرعت در حملات خیلی سریع در این ست با ۶ امتیاز پیش افتاد. سپاهانی در حملات خود موفق نبودند و پرتاب‌های سه امتیازی آن‌ها نیز به سبد نمی‌رسید. شرایط کوارتر سوم برای هرمزگان درست مانند کوارتر اول پیش رفت و آن‌ها با استفاده از ضعف سپاهان در منطقه رنگی بار دیگر جریان بازی را به سود خود پیش بردند.

کوارتر چهارم (سپاهان ۵۷ _ صنایع هرمزگان ۶۳): عسگرنژاد با یک پرتاب سه امتیازی در ابتدای این کوارتر امید را به اردوی این تیم بازگرداند. اما ضعف سپاهان در منطقه رنگی همچنان کار دست این تیم داد و فسنکو راحت امتیازات در این منطقه را درو کرد. ضعف سپاهان در منطقه رنگی در این بازی به خوبی نمایان بود و این تیم از این منطقه آسیب بسیاری دید؛ بیش از ۵۰ امتیاز تیم صنایع هرمزگان از این منطقه به دست آمد در حالی که سپاهانی‌ها حدود ۱۶ امتیاز در این منطقه گرفتند.

کریلو فسنکو، بازیکن اکراینی صنایع هرمزگان ستاره‌ای این دیدار بود که با ۲۶ امتیاز، ۲۷ ریباند و شش پاس منجر به گل دبل دبل کرد و یک آمار ویژه به دست آورد.

در تیم سپاهان نیز خلیفه با کسب ۱۸ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این تیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =