• ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
  • کد خبر: 22850
  • readingTime: ۱ دقیقه
بسکتبال سپاهان

تیم بسکتبال فولاد مبارکه سپاهان باید مقابل تیم فولاد هرمزگان صف‌آرایی کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در بازی ما قبل پایانی گروه F رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال عصر امروز تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فولاد هرمزگان در برابر هم صف‌آرایی می‌کنند. این دیدار که بین تیم‌های دوم و سوم این رقابت‌ها برگزار می‌شود می‌تواند در تعیین تیم صعود کننده به مرحله بعدی بسیار تاثیرگذار باشد.

سپاهان در حال حاضر با ۶ امتیاز در رده دوم جدول چهار تیمی گروه F قرار دارد و فولاد هرمزگان با پنج امتیاز تیم سوم است. با توجه به اینکه تنها دو بازی تا پایان این رقابت‌ها باقی مانده، تیم برنده در این بازی شانس خوبی برای صعود به مرحله بعد بازی‌ها خواهد داشت.

تیم سپاهان با هدایت علی خسروی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر خوب ظاهر شده و توانسته نتایج قابل قبولی به دست بیاورد. آن‌ها در مرحله اخیر لیگ برتر و در روز شنبه با درخشش زادوریان موفق به شکست پالایش نفت آبادان شدند.

صنایع هرمزگان نیز تیم دست و پا بسته‌ای نیست و توانست تقابل خود با تیم سپاهان را در این فصل پیروز شود. آن‌ها در مرحله رفت این دور از رقابت‌ها در یک بازی جذاب و نزدیک موفق شدند با غافلگیری سپاهان در کوارتر چهارم و درخشش یزدان‌پناه بازی را ۸۰ بر ۷۷ پیروز شوند.

اما در مرحله اخیر رقابت‌ها شرایط برای دو تیم به شکلی متفاوت پیش رفته و سپاهان در بازی قبلی خود موفق به شکست پالایش نفت آبادان شد، اما در سوی دیگر ماجرا فولاد هرمزگان مقابل آبادانی‌ها تن به شکست داد تا معادلات این گروه پیچیده شود.

رقابت دو تیم بسکتبال فولاد مبارکه سپاهان و فولاد هرمزگان از ساعت ۱۷:۳۰ در تالار بسکتبال ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =