• ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
  • کد خبر: 22849
  • readingTime: ۱ دقیقه
تیم هندبال سپاهان

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در لیگ برتر هندبال مقابل تیم صدرنشین شهید شاملی کازرون قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دیداری که بسیاری از دوست داران هندبال انتظار آن را می‌کشیدند، در راه است. رقابت تیم صدرنشین جدول رده بندی یعنی شهید شاملی کازرون با پرافتخارترین تیم رقابت‌ها یعنی فولاد مبارکه سپاهان. رقابتی که می‌تواند جایگاه دو تیم در صدر جدول را تغییر دهد. این دیدار از ساعت ۱۵:۰۰ در سالن هندبال شهید حاج قاسم سلیمانی تهران برگزار خواهد شد.

این دو تیم در حالی در مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال رو در روی هم قرار می‌گیرند که شهید شاملی با ۲۶ امتیاز صدرنشین جدول رقابت‌های لیگ برتر است و سپاهان با ۲۲ امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه دوم قرار گرفته است. سپاهانی‌ها در صورت پیروزی در این بازی و بازی عقب افتاده خود با شهید شاملی هم‌امتیاز خواهند شد.

شاگردان رجبی در این دیدار کار سختی مقابل سپاهان با انگیره دارند و باید با هشیاری کامل وارد زمین شوند، زیرا خط دفاع و دروازه‌بانان فولاد سپاهان تاکنون بسیار آماده نشان دادند و این تیم در فاز هجومی نیز زهردار ظاهر شده.

از طرفی شهید شاملی نیز تیم منسجمی به خصوص در خط حمله دارد و سپاهانی‌ها باید مراقب شوت‌ها و حرکات ترکیبی تیم یکدست رقیب باشند. بازی قبلی دو تیم در رقابت‌های امسال لیگ برتر با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود شهید شاملی به پایان رسید.

شهید شاملی تا اینجای فصل تمام بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و در سوی دیگر زمین سپاهان نیز تنها در یک بازی تن به شکست داده که آن بازی هم مقابل همین تیم شهید شاملی بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =