• ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
  • کد خبر: 22832
  • readingTime: ۱ دقیقه
جواد نکونام / فولاد خوزستان

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به خودمان باختیم چون با غرور بازی کردیم و مقصرش هم من هستم قطعا به خاطر این که من باید بازیکن را بیدار و آگاه می‌کردم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از شکست دو بر یک این تیم برابر ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم به گل دست یابیم، اما همین شروع خوب به ما ضربه زد. بازیکنان بعد از شکست تیم پرسپولیس در سوپرجام و نتایجی قابل قبولی که گرفتیم، اشتهای پیشرفت و جایگاه بهتر داشتن را از دست دادند.

وی ادامه داد: روی یک پاس ساده پس از گل، حرکت با توپ به منطقه‌ای که تیم را به دردسر می‌اندازد، باعث شد حریف اعتماد به نفس بگیرد. دو دقیقه بعد از گل ما تحت فشار بودیم، دلیل آن نیز دو اشتباه بچگانه بود که ما در حالت عادی این اشتباه را نمی‌کنیم. به خاطر گل زودهنگام مغرورانه بازی کردیم، بین دو نیمه هم تاکید کردم که اسم‌ها فوتبال بازی نمی‌کنند، فوتبال 11 به 11 است و هر تیمی بیشتر تلاش کند برنده می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه «همه بازیکنان در زمین تلاش می‌کنند تا به موفقیت برسند» تاکید کرد: نیمه دوم شروع بهتری داشتیم و کنترل بازی دستمان بود. در نیمه نخست در زمانی گل خوردیم که می‌توانستیم گل دوم را بزنیم و اگر گل دوم به ثمر می‌رسید اتفاق خاصی نمی‌افتاد، زیرا تیم خوب بازی می‌کرد. نیمه دوم بازی در دست و تحت کنترل ما بود ونیاز بود که در خطوط دفاعی اشتباه نکنیم، اما متاسفانه روی اشتباه فردی حریف نهایت استفاده را برد و به گل برتری رسید.

نکونام افزود: بعد از این گل دیرهنگام حریف دفاع کرد تا از برتری خود محافظت کند و این بر طلسم نباختن تیم فولاد در فولاد آره‌نا پایانی بود. واقعا ناراحتم، نه به خاطر باخت شاید اگر بازی‌های دیگر را می‌باختیم و مستحق بودیم تا این اندازه ناراحت نبودم اما امروز تیممان مستحق باخت نبود. ما به خودمان باختیم.

وی تاکید کرد: ذوب آهن خوب بازی کرد و به آنها خسته نباشید و تبریک می‌گویم؛ اما ما به خودمان باختیم چون با غرور بازی کردیم و مقصرش هم من هستم قطعا به خاطر این که من باید بازیکن را بیدار و آگاه می‌کردم. تیم من هرطور بازی می‌کند حق ندارد با غرور بازی کند، اما متاسفانه تیم ما امروز با غرور بازی کرد و متاسفانه بازی ای که می‌توانست شرایطمان در جدول را بهتر کند، با شکست همراه شد و سه امتیاز از دست دادیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =