• ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
  • کد خبر: 22789
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی تارتار

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: دو تیم ذوب‌آهن و فولاد از تیم‌های با برنامه لیگ هستند و امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و هدفمند سه امتیاز را برای خود کنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن امروز شنبه در نشست خبری پیش از بازی با فولاد اظهار کرد: بازی با فولاد با توجه به کیفیت و ساختار این باشگاه بازی راحتی نیست. فولاد از تیم‌هایی است که خیلی قوی در چند سال گذشته عمل کرده و با آمدن مدیرعاملی مثل حمیدرضا گرشاسبی روند خوب خود ادامه دادند ضمن اینکه کادر فنی‌ این تیم هم به جز چند هفته ابتدایی ثبات خوبی داشته است.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم فولاد در نیم فصل دوم حفظ شدند و از طرفی در نیم‌ فصل این تیم به خوبی تقویت شده است، آن‌هم در زمانی که هیچ تیمی نتوانست به خوبی خودش را تقویت کند. فولاد نسبت به نیم‌ فصل اول تیم بهتری شده، اما ذوب‌آهن نیز تیمی است که خوب بازی می‌کند و این را از ابتدا نشان داده. بازیکنان خوب و باکیفیتی داریم و در بحث نتیجه‌گیری نیز در دو هفته اخیر خوب عمل کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه «فکر می‌کنم فردا یک بازی تاکتیکی را از جانب هر دو تیم شاهد باشیم» تاکید کرد: دو تیم از تیم‌های با برنامه لیگ هستند و امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و هدفمند سه امتیاز را برای خود کنیم.

تارتار با اشاره به ایجاد تاخیر در عزیمت تیم ذوب‌آهن به اهواز، توضیح داد: خوشبختانه با تمهیداتی که باشگاه در نظر گرفت ما خیلی معطل نشدیم، بچه‌ها استراحت لازم را داشتند و امروز نیز با یک پرواز خوب به اهواز می‌رویم. امیدوارم فردا زمانی که بازی انجام می‌شود وضعیت از لحاظ جوی خوب باشد تا هم ما و هم تیم فولاد که روی زمین بازی می‌کند بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.

وی درباره وضعیت مصدومان و محرومان تیم ذوب‌آهن در بازی فردا مقابل فولاد گفت: بازیکن محروم ما محمد قریشی است که به نظرم بی‌دلیل محروم شده و داور در دیدار هفته قبل به اشتباه کارت زرد دوم را به او نشان داد. دیگر بازیکنان وضعیت خوبی دارند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با کسب امتیاز و ارائه یک بازی خوب به شهرمان برگردیم، چون هیچ چیز بهتر از این نیست که هواداران‌مان شاد باشند.

گفتنی است، دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان فردا یکشنبه در قالب هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۶ در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف هم می‌روند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =