• ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
  • کد خبر: 22788
  • readingTime: ۳ دقیقه
جواد نکونام / فولاد خوزستان

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: همه دوست دارند تا دو نماینده ایران در این لیگ قهرمانان خوب نتیجه بگیرند و این مساله برای سهمیه سال‌های آینده در لیگ قهرمانان نیز بسیار مهم است، زیرا از شرایط خوب تیم ملی و یا تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان هستند، همه استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز، شبنه در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: با تیم خوب و قابل احترام ذوب آهن بازی داریم، تیمی که همیشه در فوتبال ایران نام بزرگی داشته و دارد؛ این تیم در چند هفته اخیر نیز شرایط خوبی داشته است. ذوب‌آهن فوتبال خوبی بازی می‌کند و با برنامه است، بنابراین قطعا فردا شاهد بازی خوب و تاکتیکی از دو تیم خواهیم بود.

وی ادامه داد: در این بازی مثل همه بازی‌ها باید با تمرکز کامل وارد زمین شد و باید بدانیم از بازی فردا چه خواسته‌ای داریم. امیدوارم بازیکنان تیم ما فردا با تمام تمرکز و آگاهی از شرایطی که داریم، به میدان بروند تا بتوانیم با یک بازی خوب حداکثر امتیاز را کسب کنیم. با توجه به شرایطی که داریم فردا باید با تمرکز کامل و خوب و پر انرژی بازی را آغاز کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره شرایط بازیکنان مصدوم و محروم در تیم خود، تصریح کرد: متاسفانه برای بازی فردا بازیکنان مصدوم داریم که دوست ندارم نام آن‌ها را اعلام کنم.

نکونام با اشاره به آمادگی تیم فولاد برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: همانگونه که اول فصل با مسئولان باشگاه و هواداران تیم‌ صحبت کردم، همه‌ برنامه ما از ابتدای فصل این بوده که شرایط را بهبود دهیم، سوپرجام‌ را برای باشگاه فولاد کسب کنیم و بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا با تمام‌ توان بازی کنیم، موفق شویم و به مرحله بعد برسیم. تمام تمرکز و برنامه ما در لیگ قهرمانان آسیا صعود به مرحله بعد است. با توجه به اینکه بازیکنان جدید به ما اضافه شده‌اند برنامه‌ریزی ما برای لیگ قهرمانان است قطعا بازی‌های به مراتب سخت‌تر و قوی‌تر را با تیم‌های خوبی که در گروه ما قرار دارند خواهیم داشت.

وی افزود: تیم فولاد در گروه سختی قرار گرفته، اما هیچ دلیلی ندارد که نتوانیم شرایط را برای خود آسان کنیم. باید با تمام تمرکز برای این مسابقات حاضر شویم و برنامه خاصی برای لیگ قهرمانان داریم. همه دوست دارند تا دو نماینده ایران در این لیگ قهرمانان خوب نتیجه بگیرند و این مساله برای سهمیه سال‌های آینده در لیگ قهرمانان نیز بسیار مهم است، زیرا از شرایط خوب تیم ملی و یا تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان هستند، همه استفاده می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان دباره روند نتیجه‌گیری این تیم در هفته های اخیر، گفت: اگر شرایطی که اکنون داریم از پیش فصل و ابتدای فصل اتفاق می افتاد شرایط و روند بسیار عالی بود اما با شرایطی که در اول فصل پیش آمد و سپس تغییر و تحولات و همچنین کمبود بازیکنان و سایر مسائل نیم فصل اول برای خود من هم ایده آل نبود.

نکونام اضافه کرد: در دور برگشت مسابقات لیگ برتر اگر یک مقدار بدشانس نبودیم و بازی با مس رفسنجان را پیروز می‌شدیم شرایط بهتری داشتیم. خداراشکر شرایط تیم ما خوب است و نسبت به برنامه و هدف گذاری که داریم شرایط در حال پیش رفتن است اما فعلا شروع کار است.

وی خاطرنشان کرد: هنوز بسیاری از بازی‌های لیگ باقی مانده و لیگ قهرمانان آسیا نیز در پیش است و زود است بخواهیم در خصوص تیم صحبت کنیم. فصل قبل ما تا آخرین بازی لیگ برای سهمیه جنگیدیم و فصل قبلش در آخرین دیدار با برد برابر تراکتور توانستیم سهمیه را کسب کنیم. تمام تمرکز ما بر این است که بهترین نتایج را بگیریم اما هیچ قولی نمی‌دهم چرا که اهل قول دادن در فوتبال نیستم. تا روزی که تیم باید بازی کند همه تلاش و تمرکز من و بازیکنانم بر این است که بهترین عملکرد را برای بزرگی نام باشگاه فولاد داشته باشیم، امیدوارم فولاد در آینده و سال‌های بعد همیشه در موفقیت و بزرگی باشد.

گفتنی است، دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان فردا یکشنبه در قالب هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۶ در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف هم می‌روند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =