• ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
  • کد خبر: 22787
  • readingTime: ۱ دقیقه
میگوئل تکسیرا

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در بعضی از لحظات بازی فجر تیم قوی است و بازیکنان خوبی در وسط زمین دارند، این تیم سخت گل می‌خورد و یک یا دو گل بیشتر دریافت نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، میگوئل تکسیرا، مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با فجر سپاسی اظهار کرد: فردا در برابر تیمی با سازماندهی خوب بازی داریم، آن‌ها در بخش‌هایی از زمین به خصوص در خط هافبک کیفیت خوبی دارند و در ضد حملات نیز موفق هستند. تیم فجر نیاز به امتیاز دارد و ما هم در شرایطی هستیم که باید بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: در این هفته تمرینات بسیاری انجام دادیم و تمرکز ما برای پیروزی در این بازی است. متاسفانه حسن شوشتری و یاسین سلمانی را در اختیار نداریم و دو بازیکن دیگر نیز شرایط ناپایداری دارند و باید دید آیا می‌توانند فردا بازی کنند یا خیر. اسامی این بازیکنان را نمی‌گویم تا فردا و بعد از مشورت با پزشکان تیم شرایط آن‌ها مشخص شود.

مربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سوالی مبنی بر بازسازی روحی تیمی پس از استعفای نویدکیا، تاکید کرد: به اینجا آمدم که درباره فوتبال صحبت کنم و این کار من است. با این حال در این هفته کار کردیم و بازیکنان را به چالش کشاندیم، می‌دانیم فردا باید چه کنیم و تمام تلاش ما کسب یک نتیجه خوب است.

تکسیرا درباره اینکه آیا آنالیز تیم فجر به شکل کامل انجام شده یا خیر، توضیح داد: آنالیزها انجام شده و می‌دانیم در بعضی از لحظات بازی فجر تیم قوی است و بازیکنان خوبی در وسط زمین دارند، این تیم سخت گل می‌خورد و یک یا دو گل بیشتر دریافت نمی‌کنند. آن‌ها هم مانند ما نیاز به برد دارند، اما ما برای این بازی آماده هستیم.

گفتنی است، دو تیم فوتبال سپاهان و فجر سپاسی در قالب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور فردا یکشنبه از ساعت 18 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم خواهند رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =