علی کلانتری

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: بازی مقابل سپاهان سخت است و دو تیم در برآورده کردن انتظارات شرایط مشابهی دارند، هر تیمی که بتواند شرایطی برای خود ایجاد کند که خونسردتر بازی کند، پیروز میدان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، علی کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی امروز، شنبه در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اظهار کرد: یاد و خاطره محمود کریمی را زنده نگه می‌دارم و در سفر به اصفهان فرصتی شد تا به مزار این مرد بزرگ فوتبال کشور برویم و یادی از او داشته باشیم. از بازگشت محرم نویدکیا به سپاهان خوشحالم، برای فوتبال ایران حضور انسان‌هایی مثل نویدکیا اتفاق خوبی است.

وی با اشاره به بازی پیش روی فجر سپاسی مقابل سپاهان، ادامه داد: این بازی برای هر دو در شرایط خاصی برگزار می‌شود و برای دو باشگاه مهم و سرنوشت ساز است. شرایط بازی سپاهان را پیگیری کردیم و بازی‌های این تیم را به دقت نگاه کردیم همچنین در تمرینات روزهای گذشته روی نقاط قوت و ضعف سپاهانی‌ها کار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی افزود: در این بازی دو تیم جای اشتباه ندارند و هر اشتباه برای تیم‌ها گران تمام می‌شود. سعی ما بر این بود که روی سازمان دفاعی خود کار و اشتباهات را کمتر کنیم ضمن اینکه از موقعیت‌های گل بهترین استفاده را ببریم. چند هفته است موقعیت‌های خوبی می‌سازیم و باید از این موقعیت‌ها استفاده کنیم.

کلانتری درباره وضعیت مصدومان تیمش گفت: سه بازیکنان ما به دلیل بازی در زمین نامساعد ورزشگاه حافظیه مصدوم شدند و جای این بازیکنان را دیگران پر خواهند کرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره شرایط نامطلوب خط دفاع تیم فجر توضیح داد: شرایط تیم فجر تا هفته هشتم خوب و مطلوب بود، اما مصدومیت مهاجمان ما و دوری بلندمدت آن‌ها شرایط فجر را دشوار کرد. در این مدت مجبور شدیم از بازیکنانی که پست تخصصی‌شان مهاجم نبود در این پست استفاده کنیم. از طرفی پس از این اتفاقات موقعیت‌های گل نمی‌ساختیم، اما این مشکل برطرف شده و در بازی‌های گذشته موقعیت‌های گل خوبی ساخته و پرداخته کردیم. در بازی با پیکان هم چند موقعیت خوب داشتیم، اما جای اشتباه نداریم و باید موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی در پایان تاکید کرد: بازی سخت است و دو تیم در برآورده کردن انتظارات شرایط مشابهی دارند، هر تیمی که بتواند شرایطی برای خود ایجاد کند که خونسردتر بازی کند، پیروز میدان خواهد شد.

گفتنی است، دو تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و فجر شهید سپاسی شیراز در قالب هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر، فردا یکشنبه از ساعت 18 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می‌روند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =