شماره گذاری

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور گفت: ساعت کار در واحدهای شماره گذاری، مراکز تعویض پلاک استان‌ها، واحد شماره گذاری مستقر در کارخانجات و دفاتر خدمات خودرویی سراسر کشور افزایش یافت.

سرهنگ علی محمدی، رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین، اظهار کرد: با توجه به افزایش مراجعات مردمی در اسفندماه به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک و همچنین دفاتر خدمات خودرویی سراسر کشور، در راستای تسهیل در ارائه خدمات شماره گذاری به متقاضیان و جلوگیری از ایجاد ازدحام و تراکم کاری در روزهای پایانی سال، ساعت کار در واحدهای شماره گذاری، مراکز تعویض پلاک استان‌ها، واحد شماره گذاری مستقر در کارخانجات و دفاتر خدمات خودرویی سراسر کشور در مرحله اول از تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ الی ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ تا ساعت ۱۶ افزایش یافت.

وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اینکه با اخذ نوبت به مراکز مراجعه کنند، افزود: مرحله دوم افزایش ساعت کاری از تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ الی ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ تا ساعت ۱۷ است. این افزایش ساعت کاری از امروز در تمام شهرستان‌های کشور اجرا می‌شود.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور گفت: درب مراکز در مرحله اول ساعت ۱۶ و در مرحله دوم ساعت ۱۷ بسته خواهد شد. لذا پس از بسته شدن در مراکز تا آخرین نفر مراجعه کننده ارائه خدمات می‌دهند.

وی افزود: افزایش ساعت کار صرفاً از روز شنبه الی چهارشنبه و روزهای پنجشنبه مشمول افزایش ساعت کار نخواهد بود. لیکن روزهای پنجشنبه پس از بسته شدن درب‌ها در ساعت ۱۲ به تمامی مراجعین در مراکز شمارهگذاری خدمات ارائه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =