قائدی

مدیرکل هماهنگی روابط‌عمومی‌های دولت با تأکید بر ضرورت روایت صحیح از فعالیت‌ها و دستاوردهای فولاد مبارکه توسط اصحاب رسانه کشور گفت: بازدید اقشار مختلف مردم به خصوص خبرنگاران از شرکت فولاد مبارکه منجر به خنثی شدن روایت‌های نادرست از این مجموعه بزرگ و مهم صنعتی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمود قائدی مدیرکل هماهنگی روابط‌عمومی‌های دولت در حاشیه بازدید جمعی از اصحاب رسانه کشور از تصفیه‌خانه پساب و خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهارکرد: مجموعه تصفیه‌خانه پساب شرکت فولاد مبارکه برای من و جمعی از همکاران من که در این بازدید از نزدیک شاهد فرایندهای آن بودند دستاوردی بسیار جالب بود چراکه با توجه به جدی بودن چالش آب در استان اصفهان و سطح کشور، احداث چنین تصفیه‌خانه‌ای در این مقیاس کار بسیار بزرگی بوده و مایه افتخار است.

وی افزود: علی‌رغم اینکه بسیاری از رسانه‌های بیگانه، ضد انقلاب و دشمنان، دستاوردهای انقلاب اسلامی را آماج حملات رسانه‌ای قرار داده و معتقدند در کشور ما توسعه‌ای در بخش‌های مختلف خصوصاً صنایع اتفاق نیفتاده، با نگاهی بر عملکرد و دستاوردهای فولاد مبارکه به عنوان مولود انقلاب اسلامی، متوجه خواهند شد که چنین نبوده است؛ در فولاد مبارکه بسیاری از جوانان همین مرز و بوم شاغل شده‌اند و این شرکت باعث افتخار برای انقلاب و همین جوانان است.

مدیرکل هماهنگی روابط عمومی‌های دولت خاطرنشان کرد: بازدید اقشار مختلف مردم خصوصاً اهالی قلم و رسانه از خطوط تولید فولاد مبارکه و دستاوردهای افتخارآمیز آن باعث می‌شود نسبت به روایت‌های نادرست در مورد این مجموعه واکنش نشان دهند؛ این مجموعه حدود یک‌سوم فولاد کشور را تولید می‌کند و حدود 20 هزار نفر در آن اشتغال دارند که پی بردن به این موضوع حس خوبی را به هر ایرانی منتقل می‌کند.

دستاوردهای فولاد مبارکه تبلوری از عزت و افتخار ملی است

محمدجواد براتی مدیر روابط عمومی  فولاد مبارکه نیز در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان این که دستاوردهای فولاد مبارکه تبلوری از عزت و افتخار ملی است، گفت: اصحاب رسانه کشور نقش به‌سزایی در انعکاس دستاوردهای اقتصادی و صنعتی کشور دارند و با این کار می‌توانند علی‌رغم امیدآفرینی و تزریق آن به جامعه، حس غرور را در وجود هر ایرانی متجلی کنند.

وی افزود: فولاد مبارکه به عنوان مولود انقلاب اسلامی، همواره از ابتدای راه‌اندازی روند رو به رشدی داشته و پیشرفت‌های چشم‌گیری را حاصل کرده که در این راستا نقش بی‌بدیلی در پیشران بودن رشد اقتصادی کشور ایفا کرده است.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به تأثیر دستاوردهای فولاد مبارکه در پیشبرد اهداف اقتصادی ایران اسلامی خاطرنشان کرد: اگر دستاوردهای این مجموعه به درستی روایت شوند، مطمئناً آحاد مختلف جامعه درک صحیح‌تری از چگونگی فعالیت فولاد مبارکه پیدا کرده و به آن افتخار می‌کنند.

وی اذعان داشت: در راستای معرفی هرچه بیشتر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فولاد مبارکه، طی برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، زمینه بازدید گروه‌های مختلف مردم اعم از نخبگان، اساتید و فرهیختگان دانشگاهی، دانشجویان، علما و روحانیون و.... فراهم شده تا همه بتوانند با فعالیت‌های این مجموعه از نزدیک آشنا شوند.

براتی تصریح کرد: خرسندیم که با هماهنگی‌های شرایط بازدید جمعی از اصحاب رسانه کشور از تصفیه‌خانه‌های پساب و خطوط تولید فولاد مبارکه فراهم شد و آنان توانستند فرصتی پیدا کنند تا در جلسه پرسش‌وپاسخ با حضور 2 تن از معاونین این شرکت، ابهامات خود از روند فعالیت این بنگاه بزرگ اقتصادی کشور را برطرف کنند.

وی در پایان با اشاره به مطرح شدن موج رسانه‌ای صنعت‌ستیزی و نقش دشمنان انقلاب اسلامی در این امر عنوان داشت: صنعت‌ستیزی ریشه‌های مختلفی دارد که متأسفانه برخی از گروه‌ها تعمداً و برخی دیگر بر مبنای اطلاعات غلط، در این مسیر قرار گرفته‌اند اما باید گفت که بهترین راه مقابله با این موضوع، آگاهی‌رسانی به آحاد مختلف مردم است و بدیهی است که بازدید و آشنایی از نزدیک با فعالیت‌های این مجموعه، ذهنیت آنان را تغییر خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =