• ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
  • کد خبر: 22685
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی تارتار

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: سه امتیاز بازی مقابل پدیده به موقع و حیاتی بود، باید شروع دوباره‌ای داشته باشیم و تا پایان فصل با همین تلاشی که امروز انجام دادیم همه بازی‌ها را به صورت فینال نگاه کنیم و دیگر شکست نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس از بازی با پدیده که برتری دو بر یک گاندوها به پایان رسید، اظهار کرد: به دو دلیل خیلی خوشحالم، اول اینکه هواداران ما امروز خوشحال هستند و توانستیم دلشان را شاد کنیم و دوم بخاطر داشتن چنین بازیکنانی که وقتی احساس کردند کادرفنی‌شان تحت فشار است امروز جانانه جنگیدند و تلاش کردند. در این بازی استحقاق گل های بیشتری هم داشتیم و واقعا به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: از امروز باید یک شروع دوباره داشته باشیم. با این سه امتیاز که به موقع و حیاتی بود باید شروع دوباره‌ای داشته باشیم و تا پایان فصل با همین تلاشی که امروز انجام دادیم همه بازی‌ها را به صورت فینال نگاه کنیم و دیگر شکست نداشته باشیم. بچه های ما باید قدر خودشان را بدانند؛ خیلی خوب و با کیفیت بازی کردند.

سرمربی ذوب‌آهن درباره اخراج محمد قریشی در بازی امروز تصریح کرد: اواخر بازی با توجه به پنالتی و اخراج کارمان سخت شد. البته به صحنه نزدیک نبودم و داور بازی و همکارانشان امروز روز خوبی را پشت سر گذاشتند. این صحنه باید کارشناسی شود، اما اعتقاد من بر این بود که دست بازیکن سر جایش بود و کارت اولی هم که قریشی گرفت اخطار نداشت. این سومین بازی است که ما در خانه اخراجی می‌دهیم. واقعا در چند دقیقه آخر کار سخت شد اما خدا را شکر بچه ها با تلاشی که داشتند توانستند این سه امتیاز حیاتی را به دست بیاورند. به همه آنها خسته نباشید می‌گویم. تیم شهرخودرو هم با تمام وجود بازی کرد و به آنها هم خسته نباشید می‌گویم.

تارتار در پاسخ به سوالی مبنی بر موقعیت سوزی‌های بازیکنانش توضیح داد: همین که موقعیت ایجاد می‌شود خیلی خوب است و نشان می‌دهد که تیم کارش را درست انجام می‌دهد. باید در بخش تمام کنندگی که ذاتی هم هست بیشتر کار کنیم. بچه هایمان جوان هستند و یکی از بازیکنان امیدمان امروز موقعیت تک به تک داشت که بهرحال بازیکن جوان ما است. باید بیشتر کار کنیم. همه اینها به من و کادرم برمی‌گردد که باید بیشتر تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =