سپاهان ذوب آهن

در هفته نوزدهم مسابقات لیگ‌برتر فوتبال تیم‌های سپاهان و پرسپولیس مقابل رقبا متوقف شدند و مس و استقلال به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته نوزدهم مسابقات لیگ‌برتر فوتبال ایران با برگزاری هشت بازی امروز (چهارشنبه) به پایان رسید. این هفته از مسابقات لیگ در حالی به پایان رسید که حواشی بسیاری داشت و مهم‌ترین آن استعفا محرم نویدکیا و گل مشکوک پرسپولیس به گل‌گهر سیرجان بود. در ادامه نتایج این هفته از مسابقات را بررسی می‌کنیم.

سپاهان اصفهان ۰ – ۰ ذوب آهن اصفهان

سپاهان برای دومین هفته متوالی تن به تساوی بدون گل داد تا شانس قهرمانی بسیار کم رنگ شود و در نهایت محرم نویدکیا از این هدایت این تیم استعفا بدهد. نویدکیا با استعفا ناگهانی در کنفرانس خبری پس از دربی اصفهان همه توجهات را به سمت خود برد و حالا همه منتظر واکنش باشگاه سپاهان هستند. سپاهان با این نتیجه ۳۴ امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند. ذوب‌آهن نیز با کسب یک امتیاز از این بازی با ۱۹ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

پیکان تهران ۰ – ۰ تراکتور تبریز

بازی دوم لیگ هم همانند دربی اصفهان گلی نداشت و تیم حسینی برابر تیم بحران‌زده سولدو به مساوی رضایت داد. با این نتیجه پیکان با ۲۹ امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند و شانس کسب سهمیه آسیایی برای این تیم کمرنگ شد. تراکتور نیز که فصل بدی را سپری می‌کند با این یک امتیاز ۱۵ امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول باقی ماند.

تساوی در اصفهان و سیرجان/ پیروزی استقلال بدون سربازان

صنعت نفت آبادان ۱ – ۱ نساجی مازندران

نتقابل تیم جوان علی‌منصور در برابر تیم با انگیزه ساکت الهامی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. صنعت نفت آبادان با یک امتیاز این دیدار ۱۷ امتیازی و به رده هشتم جدول سقوط کرد. نساجی نیز

آلومینیوم اراک ۰ – ۱ مس رفسنجان

ربیعی و مس روند عالی خود را با کسب پیروزی برابر آلمینیوم ادامه دادند تا تنها یک امتیاز با سپاهان رده سومی فاصله داشته باشند. از طرفی افت تیم خطیبی نیز ادامه داشت و اراکی‌ها که در نیم فصل اول به صدر جدول هم رسید به رده نهم جدول سقوط کرد.

پدیده مشهد ۰ – ۱ هوادار

عنایتی و هوادار سه امتیاز حیاتی برای فرار از منطقه سقوط را کسب کردند و پدیده یک پله دیگر به سقوط نزدیک شد. هوادار با این پیروزی ۱۲ امتیازی و به رده یازدهم جدول صعود کرد و پدیده هم همچنان با ۸ امتیاز قعرنشین جدول است.

تساوی در اصفهان و سیرجان/ پیروزی استقلال بدون سربازان

فولاد ۲ – ۰ نفت مسجد سلیمان

محمود فکری باز هم باخت، نفتی‌ها شرایط دشواری را پشت سر می‌گذرانند و با ۱۱ امتیاز در منطقه سقوط قرار دارند. فولاد نیز با کسب این پیروزی مهم به وضعیت خود در جدول سر و سامان داد و به رده هفتم صعود کرد. اتفاق ویژه این دیدار گل‌زنی مهدی شیری برای فولاد بود.

گل گهرسیرجان ۱ – ۱ پرسپولیس

جدال قلعه‌نویی و گل‌محمدی باز هم جنجالی و جذاب بود. گل تیم پرسپولیس با ضربه دست حامد پاکدل به ثمر رسید و گل سیرجانی‌ها را نیز کیروش استنلی به ثمر رساند. با این نتیجه پرسپولیس همچنان نزدیک‌ترین تعقیب کننده استقلال صدرنشین است و گل‌گهر در رده ششم جدول قرار گرفت.

استقلال ۱ - ۰ فجر سپاسی

استقلال بدون یزدانی و مرادمند هم یک برد اقتصادی دیگر کسب کرد و از لغزش پرسپولیس و سپاهان برای افزایش فاصله نهایت استفاده را برد. استقلال با این نتیجه با نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود در صدر جدول یعنی پرسپولیس پنج امتیاز فاصله ایجاد گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =