• ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
  • کد خبر: 22536
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان ذوب آهن

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مقابل سپاهان در فاز دفاعی خوب عمل کردیم اما فرصت‌های ضد حمله و شروع مجددهای ما طبق برنامه‌ها پیش نرفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دو تیم فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن فردا امروز و در قالب هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار صفر بر صفر به پایان رسید. مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن که به دلیل محرومیت روی نیمکت تیمش حضور نداشت، در نشست خبری نیز حاضر نشد.

حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در این نشست، اظهار کرد: این بازی آن طور که پیش بینی می‌شد بازی از آب در نیامد، در فاز دفاعی خوب عمل کردیم اما فرصت‌های ضد حمله و شروع مجددهای ما طبق برنامه‌ها پیش نرفت. در روزی که مهدی تارتار را در کنار زمین نداشتیم، مساوی جلوی تیم خوب سپاهان نتیجه بدی برای ما نیست. از تمام بازیکنان که جانانه جنگیدند تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به بازی با احتیاط دو مربی، ادامه داد: در تمرینات هفته گذشته روی به گل رسیدن روی ضد حملات برنامه‌ریزی و تمرینات داشتیم، شاید استرس بازیکنان باعث شد تا این برنامه‌ها به خوبی پیش نرود. اما گرفتن یک امتیاز جلوی تیم سپاهان نیز نتیجه بدی برای ما نبود.

مربی تیم ذوب‌آهن افزود: مهم‌تر از هرچیز گل نخوردن تیم ما بود، اما اگرچه برای گل‌زنی روی ضد حملات و کسب پیروزی برنامه داشتیم به گل نرسیدیم. انگیزه ما در نیمه دوم اصلا کم نبود و به بازیکنان خود برای بازی باانگیزه که ارائه دادند تشکر می‌کنم.

پاشایی در پاسخ به سوالی مبنی بر خریدهای ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات سپاهانی و افزایش انتظارات از این تیم، توضیح داد: نسبت به احتیاجی که در نیم فصل اول احساس شد، بازیکن خریدیم و این بازیکنان در بازی‌های آینده خود را نشان خواهند داد. تمام تمرینات بچه‌ها را رصد می‌کنیم و بهترین ارنج و سیستم و نفرات را در هر بازی استفاده می‌کنیم.

وی تاکید کرد: به هواداران قول نتایج بهتر در بازی‌ها و هفته‌های آینده را می‌دهیم و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =