سپاهان ذوب آهن

دو تیم فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن در هفته نوزدهم لیگ برتر در حالی به مصاف هم رفتند که مهدی تارتار از نشستن روی نیمکت ذوب آهن محروم بود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دیدار دو تیم فوتبال سپاهان و ذوب آهن در قالب هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد. این دیدار که با نتیجه به پایان رسید حواشی داشت که به شرح زیر است:

علی‌رغم کری‌خوانی‌های متداول دربی، بازی تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان همواره دوستانه برگزار شده و این بازی نیز از این قاعده مستثنی نبود.

پیش از شروع بازی نیمکت‌نشینان دو برخورد گرمی با یکدیگر داشتند و بازیکنان دو تیم که چند تن از آن‌ها مانند میلاد جهانی و ولسیانی سابقه بازی در تیم رقیب را دارند به سمت نیمکت‌های تیم رقیب رفتند و با مربیان حریف خوش و بش کردند.

در مراسم ابتدایی بازی دو باشگاه با چاپ بنرهایی یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید حسن غازی را زنده نگه داشتند.

علیرضا مختاری، مدال‌آور مسابقات پاراالمپیک همچنین محمد صلصالی و کریم قنبری از تماشاگران ویژه این دیدار هستند و در ورزشگاه‌ حضور دارند.

در این دیدار مهدی تارتار به دلیل محرومیت کنار زمین حاضر نیست و حسین پاشایی، مربی تیم ذوب‌آهن این تیم را لب خط هدایت می‌کرد.

علیرضا مرزبان و محرم نویدکیا دائم در کنار زمین مشغول هدایت تیم سپاهان هستند.ب

برخورد مدافع ذوب‌آهن با محمدرضا حسینی در محوطه جریمه خطا تشخیص داده نشد و این اتفاق باعث اعتراض حسینی به داور مسابقه شد.

حسین شنانی، بازیکن محروم ذوب‌آهن و یاسین سلمانی هافبک مصدوم سپاهانی در ورزشگاه حضور دارند و بازی تیم‌های خود را از روی سکوها دنبال می‌کنند.

در دقیقه 75 بازی ضربه نورافکن با برخورد به مدافع ذوب آهن به کرنر رفت که بازیکنان سپاهان اعتقاد داشتند توپ با دست بازیکن ذوب آهن برخورد کرده است.

در دقایق پایانی بازی بین چند بازیکن دو تیم درگیری جزئی شکل گرفت که با دخالت دیگر بازیکنان و داور سریع پایان یافت.

حبیب فرعباسی به دلیل اتلاف وقت کارت زرد از داور دریافت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =