• ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
  • کد خبر: 22506
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی قشقایی‌راد، مربی تیم هندبال فولاد سپاهان

مربی تیم هندبال فولاد سپاهان گفت: تیم سپاهان نوین شناخت خوبی از ما داشت و دو تیم بازی بسیار خوب و فنی به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دو تیم هندبال فولاد سپاهان اصفهان و سپاهان نوین آخرین دیدار مرحله نخست دور برگشت لیگ هندبال را برگزار کردند. دربی سپاهانی‌ها در نهایت با نتیجه ۳۰ بر ۲۶ به سود فولاد سپاهان به پایان رسید.

مهدی قشقایی‌راد، مربی تیم هندبال فولاد سپاهان پس از این بازی و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی بسیار خوب و فنی بود و هر دو تیم همشهری از یکدیگر شناخت کاملی داشتند و در نهایت بازی جوانمردانه‌ای را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: سپاهان نوین تیمی جوان و فنی است و بازی پا به پایی را به نمایش گذاشت و باید به بازیکنان سپاهان نوین تبریک بگویم. این تیم مهره‌هایی دارد که در آینده می‌توانند در تیم ملی حضور داشته باشند.

سپاهان و سپاهان نوین بازی فنی را به نمایش گذاشتند

خستگی عامل اصلی باخت سپاهان نوین بود

همچنین شهداد مرتجی، سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین پس از شکست مقابل فولاد سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: بازی به دلم نچسبید و به نسبت بازی‌هایی که پیش از این انجام دادیم در این مسابقه نتوانستیم عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: طبیعی بود بعد از دو بازی سنگین بازیکنان ما خسته باشند و از طرفی مقابل تیم پرمهره فولاد سپاهان ایستاده‌ایم که تقریبا هم ردیف سه تیم بود. سپاهان یک تیم فیکس و دو تیم بر روی نیمکت دارد و به همین خاطر تعویض‌های زیادی می‌توانستند انجام دهند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین در پایان خاطر نشان کرد: ما امکان تعویض‌های زیاد را نداشتیم و به همین علت بازیکنانم در ۱۵ دقیقه آخر اشتباهات فردی زیادی داشتند اما در نهایت به تیم فولاد سپاهان برای این پیروزی تبریک می‌گویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =