سپاهان ذوب آهن

در هفته نوزدهم مسابقات لیگ‌برتر دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن دربی اصفهان را برگزار می‌کنند، پرسپولیس نیز به سیرجان می‌رود و استقلال از فجرسپاسی میزبانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته نوزدهم مسابقات لیگ‌برتر فوتبال ایران با برگزاری هشت بازی فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود. در مهم‌ترین بازی این هفته سپاهان و ذوب‌آهن در ورزشگاه نقش‌جهان دربی اصفهان را برگزار خواهند کرد. دیگر دیدار حساس این هفته را پرسپولیس رده دومی در سیرجان مقابل گل‌گهر سیرجان برگزار می‌کند و استقلال صدر نشین نیز باید در ورزشگاه آزادی به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز برود.

سپاهان اصفهان - ذوب آهن اصفهان / ساعت ۱۵:۰۰

سپاهان با تساوی هفته پیش مقابل هوادار ۱۱ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. شاگردان نویدکیا حالا باید به مصاف ذوب‌آهنی بروند که در بازی رفت اولین شکست را به تیم محرم تحمیل کرد. البته شرایط ذوب‌آهن نیز تعریفی ندارد و با شکست هفته پیش مقابل پیکان فشارها روی مهدی تارتار افزایش یافت. با این حال دو تیم اصفهانی فوتبال خوبی را ارائه دادند و انتظار می‌رود این دربی نیز مانند همیشه جذاب و دیدنی از آب دربیاید. ذوب‌آهن ۱۸ امتیازی اگر در این بازی به پیروزی نرسد به منطقه سقوط نزدیک‌تر شده و از طرفی اگر سپاهان در این بازی امتیاز از دست بدهد، شانس قهرمانی‌اش تقریبا از دست می‌رود.

تقابل گاندوها و طلایی‌پوشان در دربی اصفهان/ مچ‌اندازی گل‌محمدی و قلعه‌نویی در سیرجان

پیکان تهران - تراکتور تبریز / ساعت ۱۵:۰۰

تراکتور بحران‌زده سولدو باید در تهران به مصاف تیم منسجم مجید حسینی برود. پیکان فصل نسبتا موفقی را پشت سر گذاشته و با ۲۸ امتیاز در رده پنجم است. اما در آن سوی زمین تراکتور یکی از بدترین فصل‌های خود پس از صعود به لیگ‌برتر را تجربه می‌کند و با ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته و خطر سقوط را احساس می‌کند. بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود پیکان به پایان رسیده است.

صنعت نفت آبادان - نساجی مازندران/ ساعت ۱۵:۰۰

تیم جوان و با انگیزه علی‌منصور باید در برابر تیم ساکت الهامی جدال تیم‌های شمالی و جنوبی لیگ را برگزار کنند. نفت با منصوریان علی‌رغم حواشی و مشکلات مالی که برای این تیم به وجود آمد، نتایج بدی نگرفته و با ۲۶ امتیاز تیم هشتم جدول است. نساجی نیز در طول فصل روند سینوسی را داشته، اما با کسب ۲۱ امتیاز تیم دهم جدول است و از منطقه سقوط فاصله گرفته. بازی رفت این دو تیم با نتیجه دو بر صفر به سود نفتی‌ها به پایان رسید.

آلومینیوم اراک - مس رفسنجان / ساعت ۱۵:۰۰

آلمینیوم و مس دو شگفتی امسال لیگ برتر هستند، تیمی‌هایی که با مربیان جوان خود نتایج خوبی گرفتند و بسیاری از تیم‌های بزرگ را نیز زمین گیر کردند. مس با ۳۰ امتیاز در رده سوم و در تعقیب سه مدعی اصلی قهرمانی است و از طرفی آلمینیوم که نیم فصل اول حتی به صدر جدول نیز رسید حالا با ۲۵ امتیاز در رده هشتم قرار گرفته و به دنبال پیروزی مقابل مس و بازگشت به رده‌های بالایی جدول است. بازی رفت این دو با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

تقابل گاندوها و طلایی‌پوشان در دربی اصفهان/ مچ‌اندازی گل‌محمدی و قلعه‌نویی در سیرجان

پدیده مشهد – هوادار / ساعت ۱۵:۰۰

پدیده پس از کسب اولین پیروزی خود در مسابقه قبلی انگیزه‌ای دوباره گرفته و می‌تواند با کسب برتری برابر هوادار شانس‌های خود برای بقا در لیگ برتر را زده کند. از طرفی شرایط هوادار نیز در صورت شکست سخت خواهد شد و به منطقه سقوط نزدیک‌تر می‌شود. تیم عنایتی توانست در دور رفت مسابقات به پیروزی دو بر یک مقابل رقیب مشهدی دست یابد.

فولاد - نفت مسجد سلیمان / ساعت ۱۶:۰۰

فولاد نکونام آرام آرام به سمت بالای جدول می‌خزد و نتایج خوبی را نیز در هفته‌های اخیر کسب کرده است. از طرفی نفت mis با محمود فکری نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده و با ۱۱ امتیاز در منطقه سقوط قرار دارد. فولاد نیز با ۲۵ امتیاز در رده نهم قرار گرفته و امیدوار است با کسب نتایج بهتر در نیم فصل دوم به رده‌های بالاتر برسد.

گل گهرسیرجان – پرسپولیس / ساعت ۱۷:۰۰

جدال‌های امیر قلعه‌نویی و یحیی گل‌محمدی همواره از مصاف‌های جذاب لیگ بوده است. پرسپولیس با ۴۱ امتیاز نزدیک‌ترین رقیب استقلال صدرنشین است و اصلا نمی‌خواهد با لغزشی شانس صدرنشینی را از دست بدهد. از طرفی گل‌گهر و قلعه‌نویی نتایج خوبی را در این فصل کسب کردند، اگر آن حکم انظباطی نبود، الان شانس قهرمانی داشتند. باید دید جدال این دو مربی کارکشته در سیرجان با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد. بازی رفت دو تیم در آزادی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

تقابل گاندوها و طلایی‌پوشان در دربی اصفهان/ مچ‌اندازی گل‌محمدی و قلعه‌نویی در سیرجان

استقلال - فجر سپاسی / ساعت ۱۹:۰۰

در آخرین مسابقه هفته نوزدهم استقلال صدرنشین باید به مصاف فجری برود که با ۱۴ امتیاز خطر سقوط را بیخ گوش خود احساس می‌کند. استقلال در صورت لغزش شانس نزدیک شدن رقبا را به خود می‌دهد و فجر در صورت باخت در این بازی به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های سقوط تبدیل می‌شود. بازی این دو تیم در دور رفت مسابقات با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =