سپاهان و هوادار تهران

در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال سپاهان میهمان هوادار است و پرسپولیس از آلومینیوم میزبانی می‌کند، همچنین استقلال به تبریز می‌رود تا برابر تراکتور صف‌آرایی کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته هجدهم لیگ‌برتر فوتبال ایران، فردا با برگزاری هشت دیدار دنبال می‌شود. در این هفته چند دیدار مهم و حیاتی برگزار می‌شود و باید دید که رقبا در برابر یک دیگر چه نتیجه‌ای خواهند گرفت و آیا جدول دست‌خوش تغییر می‌شود یا خیر. در ادامه به بررسی هر یک از بازی‌ها می‌پردازیم:

نفت مسجد سلیمان – پدیده مشهد / ساعت ۱۵

اولین دیدار این هفته، یکی از حساس‌ترین آن‌ها است. دو تیم قعرنشین نفت مسجد سلیمان و پدیده مشهد به مصاف‌ هم خواهند رفت و پیروزی هر یک از دو تیم می‌تواند به وضعیت آن‌ها سر و سامان بدهد. پدیده در حالی که هفده هفته از مسابقات لیگ گذشته نتوانسته پیروزی کسب و کند با برتری در این دیدار امیدهای خود برای بقا را می‌تواند زنده کند. از طرفی مسجد سلیمانی‌ها هم با محمود فکری وضعیتی خوبی ندارند و با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم جدول مسابقات هستند. آن‌ها تمام پنج بازی قبلی خود را واگذار کردند و هفته پیش نیز شکستی سنگینی را در ورزشگاه نقش جهان متحمل شدند. پدیده نیز با پنج امتیاز تیم شانزدهم جدول است. گفتنی است بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود نفت مسجد سلیمان به پایان رسید.

هوادار تهران – سپاهان اصفهان / ساعت ۱۵

دومین دیدار هفته بین دو تیم هوادار و سپاهان برگزار می‌شود، دو هم‌تیمی سابق یعنی رضا عنایتی و محرم نویدکیا در قامت سرمربی مقابل یک دیگر بازی می‌کنند. هوادار در این فصل از رقابت‌ها نتایج نه چندان مطلوبی را کسب کرده و هم‌اکنون با ۱۷ امتیاز در رده دوازدهم جای گرفته و از منطقه سقوط ۶ امتیاز فاصله دارد. در سمت دیگر زمین شاگردان محرم با ۳۲ امتیاز تیم سوم جدول هستند و نیم فصل دوم رقابت‌ها را با یک باخت و یک برد پرگل مقابل نفت مسجد سلیمان آغاز کردند و حالا به دنبال تداوم فرم خوب خود و رسیدن به رده‌های بالایی هستند. بازی رفت این دو تیم نیز با تک گل دانیال اسماعیلی‌فر به سود سپاهان به پایان رسید.

مصاف محرم و عنایتی/ مچ‌اندازی تراکتور و استقلال

فجر سپاسی – صنعت نفت آبادان / ساعت ۱۵

در یکی از تقابل‌های جذاب هفته و در شیراز دو تیم فجر و صنعت نفت به مصاف هم می‌روند. در یک سمت تیم جوان و تازه لیگ‌برتری شده شیرازی قرار دارد که هفته‌هاست طعم پیروزی را نچشیده و هفته به هفته شرایط سخت‌تری را در جدول تجربه می‌کند. و در سمت دیگر بازی تیم متحول شده صنعت نفت با علی‌ منصوریان قرار گرفته که نتایج خوبی را در این فصل از رقابت‌ها کسب کرده و با ۲۵ امتیاز تیم هشتم جدول رده بندی است؛ اما فجر با ۱۳ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد و در صورت شکست مقابل صنعت نفت با توجه به بازی مستقیم پدیده و نفت مسجد سلیمان به منطقه سقوط خواهد رفت. لازم به ذکر است که بازی رفت دو تیم با برتری دو گله شیرازی‌ها به پایان رسید.

مس رفسنجان – فولاد خوزستان / ساعت ۱۵

تیم خوب محمد ربیعی در یک محک جدی و در رفسجان مقابل تیم جواد نکونام صف‌آرایی می‌کند. مسی‌ها این فصل نتایج بسیار خوبی گرفتند و با ۲۹ امتیاز تیم چهارم جدول مسابقات هستند. آن‌ها در این فصل و در رفسنجان تیم‌های بزرگی از جمله سپاهان، تراکتور و ذوب‌آهن را بردند و مقابل پرسپولیس نیز یک امتیاز کسب کردند. حالا نکونام و فولاد که روند سینوسی را از ابتدای فصل داشتند و با ۲۴ امتیاز تیم نهم جدول هستند باید به دیدار با مس بروند. بازی رفت این دو تیم در این فصل از مسابقات لیگ برتر با نتیجه دو بر یک به سود فولادی‌ها به پایان رسید.

ذوب‌آهن اصفهان – پیکان تهران / ساعت ۱۵

تیم مهدی تارتار که در این فصل اصلا نتایج خوبی را کسب نکرده، باید به مصاف تیم مربی سابق ذوبی‌ها یعنی مجید حسینی برود که در فصل جاری رقابت‌ها نتایج قابل قبولی را با پیکان گرفته است. هر دو تیم در نیم فصل تغییراتی داشته‌اند و بازیکنان جدید به ترکیب تیم‌ها اضافه شدند. ذوب‌آهن در هفته قبلی رقابت‌ها علی‌رغم بازی خوبی که به نمایش گذاشت، در نهایت مقابل استقلال تن به شکست داد و پیکان نیز در آن هفته دربی تهران را به هوادار واگذار کرد. این بازی برای دو تیم حیاتی است و هر یک از آن‌ها با برتری در این دیدار شرایط خود را سر و سامان می‌دهند. گفتنی است بازی رفت این دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود پیکان به پایان رسید.

مصاف محرم و عنایتی/ مچ‌اندازی تراکتور و استقلال

نساجی مازندران – گل‌گهر سیرجان / ساعت ۱۵

گل‌گهر یکی از تیم‌های خوب امسال لیگ است که نتایج قابل قبولی را نیز با امیر قلعه‌نوعی کسب کرده و هفته هجدهم باید در برابر نساجی ساکت الهامی قرار گیرد. نساجی که هفته پیش در برابر پرسپولیس شکست خورد و با ۲۱ امتیاز در رده دهم جدول مسابقات قرار دارد. گل‌گهر نیز که پس از کسر امتیاز در چند بازی نتایج خوبی را کسب نکرد، به نظر می‌رسد با پشت سر گذاشتن آن اتفاق و با کسب نتایج قابل قبول تیم هفتم جدول با ۲۵ امتیاز است. بازی قبلی این دو تیم با برتری سه بر یک قائم شهری‌ها به پایان رسید.

تراکتور تبریز – استقلال تهران / ساعت ۱۷:۳۰

استقلال پس از کسب چهار پیروزی متوالی باید به تبریز برود و در برابر تیم بحران زده سولدو صف‌آرایی کند. آبی‌پوشان پایتخت بهترین شروع‌ خود در مسابقات تاریخ لیگ برتر را داشتند و تاکنون بدون شکست و با کسب ۴۱ امتیاز صدرنشین هستند. صدرنشینی که با حواشی مختلف همراه بوده و سرمربی این تیم تقریبا هر هفته یک حاشیه به حواشی قبلی اضافه می‌کند! در آن سوی زمین تراکتور بحران زده که فصل کابوس‌واری را پشت سر می‌گذارد قرار گرفته، تیمی که با ۱۴ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد و خطر سقوط بیخ گوش آن‌هاست. بازی رفت این دو تیم در ورزشگاه آزادی با برتری خفیف یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

پرسپولیس تهران – آلمینیوم اراک / ساعت ۱۹:۳۰

تیم رسول خطیبی که فصل را عالی شروع کرد و حتی به صدر جدول نیز رسید، باید در تهران در برابر تیم دوم جدول قرار گیرد. در آن سوی زمین شاگردان یحیی گل‌محمدی شروع مطلوبی نداشتند، اما هفته به هفته و با کسب نتایج بهتر خود را به رده دوم رساندند. سرخ‌پوشان در این دیدار از رامین رضاییان خرید جدید خود نیز می‌توانند استفاده کنند و باید دید آیا تیم خطیبی می‌تواند پرسپولیس را شکست و به ریل پیروزی برگردد یا خیر. بازی رفت این دو تیم نیز با برتری پرسپولیس به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =