شرکت‌معدنی

آمار ارائه شده از سوی شرکت‌های بزرگ معدنی نشان می‌دهد که در راستای افزایش تولید، میزان فروش و درآمد این شرکت‌ها طی ۱۰ ماهه امسال رشد قابل توجهی داشته است.

به گزارش ایراسین به نقل از ایسنا، آمار ارائه شده از سوی شرکت‌های بزرگ معدنی نشان می‌دهد که در راستای افزایش تولید، میزان فروش و درآمد این شرکت‌ها طی ۱۰ ماهه امسال رشد قابل توجهی داشته است؛ در مدت مذکور سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به ترتیب شرکت آهن و فولا ارفع ۳۳ درصد، فولاد سیرجان ۶۳ درصد، گل‌گهر ۷۵ درصد، آهن و فولاد صبانور ۸۶ درصد، ذوب‌آهن اصفهان ۸۸ درصد، شرکت ملی مس ۱۰۱ درصد و چادرملو ۱۰۳ افزایش کسب درآمد حاصل از فروش اعم از داخلی و صادراتی داشته‌اند.

شرکت‌های بزرگ تولیدکننده مواد و محصولات معدنی آمار فروش و درآمد خود را از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ارائه کرده‌اند. این آمار نشان می‌دهد میزان فروش و کسب درآمد در شرکت‌های بزرگ معدنی رشد قابل توجهی داشته است.

افزایش ۱۰۱ درصدی فروش شرکت ملی مس

طبق آمار، فروش شرکت ملی صنایع مس ایران با نماد فملی در مدت ۱۰ ماهه سال جاری با رشد ۱۰۱ درصدی نسبت به فروش در مدت مشابه سال ۱۳۹۹ به ۶۲۸ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال رسیده است.

از این میزان ۷۶ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال سهم فروش در یک‌ماهه دی است.

افزایش ۸۸ درصدی فروش ذوب‌آهن اصفهان

میزان فروش محصول در شرکت ذوب‌آهن اصفهان با نماد ذوب در ۱۰ ماهه سال جاری با افزایش ۸۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ به ۲۸۵ میلیارد و ۶۱۴ میلیون و ۷۰۳ هزار ریال رسیده است. از این میزان حدود ۳۱ میلیارد و ۵۶۳ میلیون و ۴۱۷ هزار ریال سهم فروش شرکت در دی ماه امسال است که نسبت به فروش آن در دی‌ماه ۱۳۹۹ رشد ۶۳ درصدی را نشان می‌دهد.

از مجموع فروش ذوب آهن در ۱۰ ماهه امسال، ۱۲۴ میلیارد و ۲۸۹ میلیون و ۳۹۲ هزار ریال سهم فروش صادراتی بوده است.

افزایش ۶۴ درصدی فروش فولاد سیرجان

طبق آمار، میزان فروش مجتمع جهان فولاد سیرجان با نماد فجهان در ۱۰ ماهه سال جاری به ۸۵ میلیارد و ۱۸ میلیون و ۲۳۱ هزار ریال رسیده که نسبت به عملکرد این شرکت در فروش محصولات شمش و میلیگرد در مدت مشابه سال گذشته، رشد ۶۴ درصدی را رقم زده است. هچنین فروش این شرکت در دی ماه امسال نیز با افزایش ۲۱۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبرو شده و رقم ۱۱ میلیارد و ۱۷۸ میلیون و ۴۲۲ هزار ریالی را ثبت کرده است.

لازم به ذکر است، از مجموع فروش فجهان در ۱۰ ماهه امسال، ۲۳ میلیارد و ۵۷۲ میلیون و ۱۹۸ هزار ریال مربوط به فروش صادراتی بوده است.

افزایش ۳۳ درصدی فروش آهن و فولاد ارفع

شرکت آهن و فولاد ارفع با نماد ارفع در ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۰، یک میلیون و ۲۴۱ هزار و ۷۳۸ تن محصول معادل ۶۳۱ هزار و ۶۲۲ تن شمش فولادی و ۶۱۰ هزار و ۱۱۶ تن آهن اسفنجی تولید کرده است. این شرکت در مقابل طی مدت مذکور ۷۰ میلیارد و ۳۴۰ میلیون و ۵۰۶ هزار ریال فروش محصول داشته و بدین ترتیب طبق آمار میزان فروش خود را ۳۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داده است. از مجموع فروش ارفع در ۱۰ ماهه نخست امسال، بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال مربوط به فروش صادراتی ثبت شده است.

البته فروش ارفع در دی ماه امسال نسبت به دی ماه ۱۳۹۹ با کاهش ۴۹ درصدی روبرو شده و به پنج میلیارد و ۵۰ میلیون و ۱۴۳ هزار ریال رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =