مدارس

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در پیک ششم کرونا مدارس بر اساس منطقه رنگ‌بندی آموزش را دنبال می‌کنند و تاکید آموزش و پرورش بر آموزش ترکیبی است.

آذرکیوان امیرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با تاکید بر اینکه در پیک ششم تاکید آموزش و پرورش بر آموزش ترکیبی است، اظهار کرد: بر اساس اختیاراتی که به ستاد استانی مقابله با کرونا واگذار شده است مدارس آموزش را به صورت حضوری، مجازی یا ترکیبی ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه مدارس زیادی درگیر سویه اُمیکرون شده‌اند، بیان کرد: مدارس ابتدایی در شهرهای قرمز استان اصفهان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و در مقطع متوسطه هم اگر دو نفر در هر کلاس مبتلا شوند این کلاس به صورت غیرحضوری خواهد شد و اگر بیش از دو کلاس در مدرسه به سویه اُمیکرون مبتلا شوند بنا به صلاحدید شورای مدرسه و مدیر این مدرسه غیرحضوری می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: واکسن زدن شرط حضور در مدارس نیست و شرط پی سی آر مثبت نیز نداریم، ولی سعی کردیم با روش‌های اقنایی دانش آموز را به سمت و سوی واکسن زدن سوق دهیم.

وی گفت: واکسیناسیون دز سوم معلمان ادامه دارد و امیدواریم با خروج از پیک ششم کرونا و گسترش واکسیناسیون دانش‌آموزان روند آموزش به صورت حضوری ادامه یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =