مرادی

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در آیین عملیات اجرایی پروژه‌های توسعه شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به کمک فوری شرکت فولادمبارکه در زلزله هرمزگان گفت: طرح‌های توسعه‌ای فولاد مبارکه به اشتغال‌زایی جوانان منجر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیین عملیات اجرایی پروژه‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان با حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، مدیر روابط عمومی این شرکت، مدیرعامل فولاد هرمزگان، استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی برگزار شد.

احمدمرادی، نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در این آیین اظهار کرد: از بدو تاسیس شرکت فولاد هرمزگان شاهد پیشرفت این واحد بزرگ صنعتی بودم و با روحیه جهادی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه امید به توسعه شرکت فولاد هرمزگان تقویت می‌شود.

وی با تاکید بر نگاه توسعه‌محور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، گفت: مدیریت هماهنگ و یکپارچه در سطح کلان صنعتی باعث شده است تا عملکرد توسعه در کشور شتاب گیرد و ثمرات آن در زندگی مردم نمایان شود.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سفر اخیر رئیس جمهور به هرمزگان بر بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای بومی تاکید شد، بیان کرد: امیدواریم آغاز عملیات طرح‌های توسعه‌ای در شرکت فولاد هرمزگان به اشتغال جوانان این استان یاری برساند.

وی با تاکید بر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکتی، اذعان داشت: حمایت فوری شرکت فولاد مبارکه در یاری‌رسانی ۷ میلیارد تومانی به زلزله‌ اخیر در هرمزگان در حافظه جمعی مردم ثبت شده است و امیدواریم درهمین راستا توسعه سرانه ورزشی در استان هرمزگان با حمایت شرکت فولاد هرمزگان ارتقا یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =