آشوری

محمد عاشوری، نماینده مردم بندرعباس در مجلس یازدهم گفت: بنگاه‌های اقتصادی با ایفای مسئولیت اجتماعی نقش موثری در جامعه برجا می‌گذراند که در نهایت به توزیع متوازن عدالت منتج می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث مگامدول احیای مستقیم شرکت ستاره سیمین هرمز، احمد آقازاده،مدیرعامل شرکت ستاره سیمین هرمز اظهار کرد: مطالعات جامع فولاد در قالب طرح‌های جامع ارزیابی مورد بررسی قرار گرفت و توسط مشاور پروژه‌ها اولویت‌گذاری شد. مطالعات جامع احداث مگامدول احیای مستقیم شرکت ستاره سیمین هرمز با پیشرفت ۸۵ درصدی همراه بوده است و برای مطالعه دقیق نیازمند بررسی مطالعات موردی بین‌المللی هستیم.

وی افزود: یک دهه از طرح تولید فولاد در استان هرمزگان می‌گذرد و از سال ۱۳۸۸ توسعه تولید فولاد در این استان با جدیت بیشتری دنبال شده است و در این راستا طرح جامع، مراحل اجراء را پشت سر گذراند و حمایت بخش بانکی در این پیشرفت قابل کتمان نیست.

نقش پررنگ مسئولیت اجتماعی صنایع در توسعه کشور

محمد آشوری، نماینده مردم بندرعباس در مجلس یازدهم در آیین آغاز عملیات احداث چهار پروژه عظیم فولادی در شرکت فولاد هرمزگان اظهار کرد: اجرای طرح‌های توسعه‌ای در کشور منجر به توزیع متوزان عدالت می‌شود چراکه اشتغال پایدار و خلق ثروت را به همراه دارد. این مهم به توسعه منطقه هم منتج خواهد شد.

وی افزود: در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد استقرار صنایع در اکثر استان‌های کشور هستیم و انتظار می‌رود بنگاه‌های اقتصادی با حضور پررنگ در مسئولیت‌اجتماعی نقش موثرتری در جامعه بگذارند و ایفای مسئولیت‌اجتماعی شرکتی به رشد و توسعه استان هرمزگان خواهد انجامید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =