رونمایی از کارلینک سومین نمایشگاه ملی فولاد ایران

شرکت ایریسا در سومین نمایشگاه ملی فولاد ایران از پلتفرم کارلینک رونمایی کرد. این پلتفرم به منظور یکپارچه سازی داده‌های کسب‌وکارها در صنعت فولاد برای دو گروه شرکت‌های توانمند و مشتریان طراحی و راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین کارگاه معرفی سامانه ارتقا یافته جامع بومی سازی تحت عنوان «کارلینک» توسط شرکت ایریسا در سومین نمایشگاه ملی فولاد برگزار شد.

در این کارگاه موذنی، مدیر محصول کارلینک، اظهار کرد: این محصول با مشارکت شرکت ایریسا، ایمیدرو و انجمن تولیدکنندگان فولاد برای رشد و توسعه زیست بوم صنعت فولاد ایران تولید شد. شبکه سازی مهمترین بحث در توسعه ارتباط کسب‌وکار است که باعث تعامل و جمع آوری و یکسان سازی دیتا در بحث بومی سازی دارد.

وی افزود: یکی از مزایای شبکه سازی تسریع ارتباطات موثر در مسیر رشد و موفقیت نسبت به کسب و کارهایی است که خارج از محدوده شبکه سازی فعالیت می‌کنند. کسب و کارهایی که در فعالیت، کالا و خدمتی که ارائه می‌دهد پویا است، اگر بتواند بحث شبکه سازی خود را از طریق بازاریابی یا رسانه های اجتماعی دنبال کند عملا مسیر رشد و موفقیت خود را تضمین می‌کند. در همین راستا کارلینک به هم رسانی عرضه و تقاضا از طریق شبکه سازی را دنبال می‌کند.

مدیر محصول کارلینک گفت: اشتراک اطلاعات و شناسایی شرکای بالقوه برای همکاری و سرمایه‌گذاری نیز از دیگر مزایای شبکه سازی است. اطلاعات شرکت‌ها و نیازهای آنان و همچنین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این سامانه شناسایی می‌شود.

موذنی افزود: حمایت از محصولات و خدمات ساخت داخل نیز از مزایای کارلینک است. صندوقی در کنار این نرم افزار برای حمایت از محصولات و تولیدات ساخت داخل و توسعه آن‌ها تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در بحث ارائه توانمندی‌ها و نیازمندی‌ها می‌توان سه بعد را در نظر گرفت. بعد اول نهاد حاکمیتی است که از داده‌های موجود استفاده می‌کند. بعد دوم مصرف کنندگانی هستند که نیازهایی را که برای توسعه کسب‌وکار خود دارند را معرفی می‌کنند و بعد سوم شرکت‌هایی است که به عنوان سازنده توانمند در جامعه هدف این محصول قرار می‌گیرند. کنار هم قرار گرفتن این سه بعد باعث می‌شود که شرکت‌ها برای رفع نیاز خودشان وارد این پلتفرم شده و به کسب و کارهای هدف خود مراجعه کرده و نیازهای خود را برطرف می‌کنند. از طرفی نهاد حاکمیتی نیز برای مدیریت و یکپارچه کردن اطلاعات خود می‌تواند از این داده‌ها استفاده کند.

مدیر محصول کارلینک اظهار کرد: این محصول باعث ارتباط مستقیم و بی واسطه بین کسب و کارها است که با توجه به پراکندگی کسب و کارها و عدم دسترسی مستقیم به این کسب و کارها می‌تواند این مشکل را نیز برطرف کند.

موذنی افزود: متمرکز سازی فعالیت‌های بومی سازی در صنعت از دیگر مزایای کارلینک است. اتفاقی که در بومی سازی در صنایع رخ می‌دهد نبود تمرکز در بومی سازی در صنعت فولاد است. برای مثال اگر یک شرکت فولادی فعالیتی را در حوزه بومی‌سازی انجام می‌داد شرکت دیگری که به این محصول نیاز داشت از آن مطلع نمی‌شد.

وی ادامه داد: در این سامانه سعی شده که فعالیت‌های بومی‌سازی متمرکز شود. اولین اقدام در این راستا نیز ارائه نیازمندی‌ها در یک بستر متمرکز است.

مدیر محصول کارلینک گفت: اگر یک نیازمندی توسط یک شرکت فولادی ارائه شود سایر شرکت‌های فولادی نیز متوجه می‌شوند که شرکت همکار در این حوزه صنعت مشغول انجام فعالیت در یک حوزه مشخص است و بنابراین به جای انجام فعالیت هم راستا انرژی و زمان خود را در مسیر موازی می‌برد.

موذنی تصریح کرد: این اقدام در مقیاس کلان می‌تواند سرعت بومی‌سازی در کشور را افزایش دهد.

وی خاطرنشان کرد: ما برای این محصول تا پایان سال ۱۴۰۱ چشم انداز برترین مرجع ارتباطی کسب و کار به منظور اشتغال‌زایی و کارآفرینی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =