استقلال تهران

تیم استقلال تهران توانست با شکست پیکان تهران به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران صعود کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در بازی معوقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم های فوتبال پیکان و استقلال تهران امروز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند که شاگردان فرهاد مجیدی با شکست یک بر صفر پیکان تهران به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کردند. برای استقلال در این دیدار ارسلان مطهری در وقت اضافه اول موفق به گلزنی شد.

در ۳۰ دقیقه ابتدایی، بازی آرام و کسل کننده‌ای را شاهد بودیم، هرچند توپ و میدان در اختیار استقلالی‌ها بود، اما این تیم پیکان بود که در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه نخست، خطرناک ظاهر شد و حتی دیرک افقی دروازه استقلال را به لرزه در آورد. در ۴۵ دقیقه نخست توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

در نیمه دوم مالکیت توپ و میدان از آن استقلال بود و این تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشت، اما ضد حملات پیکان نیز بسیار خطرناک بودند. بازی در ۹۰ دقیقه قانونی صفر بر صفر شد تا شاهد دو وقت ۱۵ دقیقه اضافی باشیم.

در ابتدای ۱۵ دقیقه اضافه اول، شاهد گل زیبای ارسلان مطهری به پیکان بودیم که استقلالی ها این گل را حفظ کردند. هرچند ضربه ثابت ایمانی به دیرک افقی دروازه استقلال برخورد کرد و به اوت رفت.

در ۱۵ دقیقه اضافه دوم بازی بسیار آرام شد تا استقلال با تک گل ارسلان مطهری به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

صعود استقلال با درخشش گلر جوان

ترکیب پیکان: فرهاد مجد کرمانشاهی، امیرحسین جدی (دانیال جهانبخش ۳۸)، سامان فلاح، ابراهیم صالحی، اسماعیل بابایی (محمدمهدی محبی ۹۸)، محمدعلی فرامرزی، محمدجواد آزاده (مسعود باقری ۹۱)، ایمان اکبری، مجتبی حقدوست (پیمان رنجبری۹۷)، محمدحسین فلاح (امیرحسین غلامی ۱۰۰)، غلامحسین ثابت ایمانی سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی (جعفر سلمانی۷۳)، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، وریا غفوری (ارسلان مطهری ۷۳)، کوین یامگا (سبحان خاقانی ۱+۱۰۵)، امیرحسین حسین‌زاده (روزبه چشمی ۱۰۲) و آرمان رمضانی (رودی ژستد ۴۶) سرمربی: فرهاد مجیدی

تیم داوری: بیژن حیدری، مهدی عالیقدر، ایوب غلامزاده / داور چهارم: یاسر همرنگ

کارت زرد: اسماعیل بابایی (۲۲)، غلامرضا ثابت ایمانی (۶۷)، سامان فلاح (۷۶) از پیکان - مهدی مهدی‌پور (۴۰) ارسلان مطهری (۱۱۳)از استقلال

دقایق حساس:

دقیقه ۱۱:ضربه آرمان رمضانی به مدافع پیکان برخورد کرد و دفع شد.

دقیقه ۲۶:حرکت خوب فلاح با باز کردن تونل از بین پاهای وریا غفوری، موقعیت شوت زنی برای خود ایجاد کرد که با دخالت سیاوش یزدانی تبدیل به کرنر شد.

دقیقه ۲۸:ارسال کرنر امیرحسین حسین‌زاده به روی دروازه پیکان با ضربه سر محمد دانشگر به اوت رفت.

دقیقه ۳۰:ضربه محمدحسین فلاح با واکنش دیدنی علیرضا رضایی راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۵: ارسال کرنر توسط محمد جواد آزاده با ضربه سر محمدعلی فرامرزی همراه شد که ضربه این بازیکن پس از واکنش دیدنی علیرضا رضایی به دیرک افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: ارسال کرنر توسط ابراهیم صالحی با ضربه سر فلاح به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴: ارسال اسماعیل بابایی از سمت راست با ضربه سر محمدحسین فلاح با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: ضربه دانیال جهانبخش از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۷: مجتبی حقدوست در مصافی تک به تک با گلر استقلال نتوانست دروازه این تیم را باز کند.

دقیقه ۶۴: ضربه سنگین زبیر نیک نفس را کرمانشاهی به کرنر هدایت کرد.

دقیقه ۸۲: حرکت پا به توپ جعفر سلمانی موقعیتی خوبی را برای شوتزنی خود فراهم کرد اما شوت فنی او از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۸۹: ارسال محمدجواد آزاده با ضربه سر ابراهیم صالحی همراه شد که رضایی توپ را در اختیار گرفت.

صعود استقلال با درخشش گلر جوان

۱۵ دقیقه اضافه اول:

گل استقلال دقیقه ۹۱ توسط ارسلان مطهری: ارسال جعفر سلمانی از سمت چپ دروازه پیکان را ارسلان مطهری به زیبایی تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۱۰۱: ضربه غلامی را علیرضا رضایی دفع کرد و در ادامه شوت ثابت ایمانی به دیرک افقی دروازه استقلال برخورد کرد و به اوت رفت.

دقیقه ۱۰۵: پاس بلند و مستقیم پیمان رنجبری روی پای مسعود باقری نشست که گلر جوان استقلال شاهکار کرد و توپ را دفع کرد.

۱۵ دقیقه اضافه دوم:

دقیقه ۱۱۷: ضربه محمدمهدی محبی با فاصله از بالای دروازه استقلال به اوت رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =