استقلال

تیم استقلال تهران در بازی معوقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران میهمان پیکان است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال استقلال تهران در بازی معوقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ امروز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در ورزشگاه دستگردی به مصاف تیم پیکان تهران خواهد رفت.

شرایط شاگردان فرهاد مجیدی پس از بحران کرونا خوب است و حتی روز جمعه گذشته در ورزشگاه انقلاب کرج با نتیجه ۲ بر یک تیم هوادار را در بازی معوقه هفته شانزدهم از پیش رو برداشتند.

آبی‌پوشان تهرانی قرار بود در تاریخ ۲۸ دی‌ماه به مصاف پیکان بروند که ابتلای بازیکنان این تیم به ویروس کرونا موجب شد تا با تصمیم سازمان لیگ این بازی با تعویق انجام شود.

پیکان برخلاف استقلال نزدیک ۲ هفته از آخرین دیدارش در لیگ برتر می‌گذرد، شاگردان مجتبی حسینی در مسجد سلیمان با نتیجه ۲ بر یک نفت را شکست دادند. پیکان در مسابقه رفت لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی با نتیجه ۳ بر صفر از آبی پوشان شکست خورده بود.

در فصل نقل و انتقالات زمستانی فردین رابط، رشید مظاهری، آرش رضاوند، متین کریم زاده، بابک مرادی و محمدرضا آزادی را از جمع استقلالی‌ها جدا شدند و بازیکنان خوبی نیز جذب کردند که سرشناس‌ترین آنها صالح حردانی است. فرهاد مجیدی برای بازی امروز تمام بازیکنان را در اختیار دارد و مصدوم و محرومی ندارد.

دو تیم فصل گذشته دو بار در لیگ و یک بار در جام حذفی به تقابل هم رفتند که هر دو دیدار در لیگ مساوی شد و در جام حذفی آبی‌پوشان پیروز شدند تا نتیجه ۴ دیدار اخیرشان با ۲ پیروزی برای استقلال و ۲ مساوی همراه باشد.

استقلال و پیکان دو بار در هفته‌های چهارم و نوزدهم فصل گذشته با هم دیدار کردند که هر دو بازی با نتیجه مشابه بدون گل به پایان رسید و تک بازی آنها در جام حذفی با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

گفتنی است تیم‌های پرسپولیس تهران، آلومینیوم اراک، خیبر خرم‌آباد، مس رفسنجان، نساجی مازندران، مس کرمان و خلیج فارس ماهشهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =