صالح حردانی

طی قراردادی به مدت دو فصل و نیم، صالح حردانی بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان به استقلال تهران پیوست.

به گزارش ایراسین، مدیران باشگاه‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان چند روزی است، مذاکراتی پیرامون تبادل بازیکن برای نیم فصل دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱ داشته‌اند که این مذاکرات به نتیجه ختم شد. قرار بر این شد با انتقال آرش رضاوند و عارف آقاسی به فولاد خوزستان، صالح حردانی بازیکن ملی‌پوش فولاد خوزستان با عقد قراردادی به مدت ۲ فصل و نیم استقلالی شد.

روز گذشته نیز رضاوند و آقاسی در اردوی فولاد خوزستان حاضر شده و تمرینات خود را با این تیم آغاز کردند.

صالح حردانی متولد ۲۳ شهریور ۱۳۷۷ است که فوتبال خود را از تیم نیرو رامهرمز آغاز کرد و سپس به تیم جوانان فولاد خوزستان پیوست. پس از درخشش در رده امید این باشگاه، حردانی توسط مربیان وقت به تیم بزرگسالان فولاد راه یافت. عملکرد خوب این بازیکن باعث دعوت از او به اردوی تیم ملی فوتبال شد و در ۲ بازی مقابل سوریه و امارات نیز به میدان رفت.

حردانی توانایی بازی در پست دفاع راست و وینگر راست را دارد و یک بار با فولاد خوزستان عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کرده است.

حردانی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، بیش از ۱۱۰۰ دقیقه در ترکیب فولاد حضور داشته است. این بازیکن جوان در تمامی رقابت‌ها برای فولاد خوزستان ۶۳ بار به میدان رفته که ۵۵ مورد آن در لیگ برتر بوده و حاصل این بازی‌ها، ۳ گل و ۳ پاس گل بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =