واکسن کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اضافه شدن واکسن رازی به سبد واکسیناسیون در اصفهان، گفت: ۳.۵۸ درصد افراد بین ۹ تا ۱۱ سال در اصفهان با واکسن‌های سینوفارم و پاستوکووک نسبت به کرونا ایمنی به دست آورده‌اند. 

پژمان عقدک در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اینکه شهرستان‌های اصفهان، خوانسار و نائین به رنگ‌بندی قرمز کرونایی رسیدند، اظهار کرد: شهرستان‌های اردستان، برخوار، بوئین میاندشت، خور، سمیرم، فریدن، فریدونشهر، گلپایگان، لنجان، در وضعیت زرد و مابقی شهرستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با اشاره به پایان فعالیت اپلیکیشن ماسک در اعلام رنگ‌بندی کرونا، تصریح کرد: مرکز پژوهش‌های وزارت بهداشت و درمان وضعیت رنگ‌بندی را اعلام خواهد کرد و تعداد بستری‌ها در بیمارستان‌ها ملاک و معیار اعلام رنگ‌بندی کرونا خواهد بود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته، ۶۰ درصد تست‌های تشخیصی کرونا مثبت شده‌اند، گفت: تاکنون ۸۵ درصد افراد بالای ۱۲ سال در استان اصفهان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند این درحالی است که پوشش واکسیناسیون نوبت دوم برای این طیف سنی ۷۵ درصد است.

وی به اضافه شدن واکسن رازی کووپارس به سبد واکسیناسیون در اصفهان هم اشاره‌ای کرد و گفت: ۳.۵۸ درصد افراد بین ۹ تا ۱۱ سال در اصفهان با واکسن‌های سینوفارم و پاستوکووک نسبت به کرونا ایمنی به دست آورده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =