رضا چینی

مدیرعامل آجرنماچین گفت: معاون صنایع عمومی وزیر صمت از نمایشگاه بزرگ شرکت آجرنماچین بازدید کرد و در جریان تولیدات داخلی و صادرات محصولات این شرکت قرار گرفت.

رضا چینی، عضو هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به بازدید معاون صنایع عمومی وزارت صمت از شرکت آجرنماچین، اظهار کرد: این شرکت بیش از ۶۰ سال در تولید آجر فعالیت دارد و شرکت آجرنماچین، فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ در عرصه تولید انواع آجرنما و مصالح ساختمانی آغاز کرده و توانسته با سه نسل متوالی سابقه مدیریتی، در صنعت آجر کشور، تولید متنوع محصولات آجر را سرلوحه فعالیت‌های قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این شرکت علاوه بر تولید داخلی، مقصد صادراتی به چهار قاره جهان را در دستور کار خود دارد، افزود: نمایشگاهی از محصولات شرکت آجرنماچین، در بخش ایرانگردی و جهانگردی مصلی در حال برگزاری است و در این نمایشگاه، علاوه بر آموزش به نماکاران، مهندسان و ... بالغ بر هزار نوع محصول متنوع به نمایش گذاشته شده است.

مدیرعامل آجرنماچین بیان کرد: در نمایشگاه اخیر، برای کاهش ۳۰ درصدی هدررفت انرژی در بخش ساختمان، ۵ محصول شرکت آجرنماچین، عرضه شده است و در نهایت سبد محصولات این شرکت برای بازارهای اکونومیک، تزئینات داخلی، کف‌فرش‌ها و ... طراحی شده است تا علاوه بر تامین نیاز داخلی بازار، به صادرات هم رونق بخشد.

عضو هیئت مدیره خانه صنعت و معدن گفت: معاون صنایع عمومی وزیر صمت، ضمن بازدید از نمایشگاه شرکت آجرنماچین، نشستی اختصاصی با اعضاء هیئت مدیره خانه صنعت و معدن برگزار کرد و در جریان مشکلات واحدهای تولیدی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =