محمد مهدی برادران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: در سفر دو روزه معاون صنایع عمومی وزارت صمت از طرح‌های توسعه‌ای در شرکت‌های صنعتی لورچ، چینی زرین و گروه صنعتی انتخاب بهره‌برداری می‌شود.

ایرج موفق در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به سفر دو روزه معاون صنایع عمومی وزارت صمت و هیئت همراه به استان اصفهان، اظهار کرد: این سفر با هدف افتتاح ۱۳ طرح به مناسبت دهه فجر و با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۸۰۰ نفر در حال انجام است. امروز از شرکت تولیدی لورچ بازدید به عمل آمد و هدف از این بازدید تکمیل زنجیره تولید محصولات و طرح توسعه در راستای تعمیق تولید داخلی است.

وی افزود: شرکت لورچ، در زمینه کولر آبی، قطعات پلاستیکی لوازم‌خانگی، شیرآلات پلاستیکی، رادیاتور فولادی و مخازن فلزی ذخیره‌ای ورادیاتور پنلی و کاربرد در تولید رادیاتور و پکیچ شوفاژ دیواری با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع واقع درشهرک صنعت جی در حال فعالیت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با شااره به اینکه استان اصفهان از نظر تعداد طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۱ درصد با تعداد ۵۶۶ طرح رتبه اول را بین استان‌های کشور دارد که بهره‌برداری طرح‌های موجود زمینه اشتغالی بالغ بر ۲۴ هزار نفر در استان اصفهان فراهم خواهد شد.

وی به کلنگ‌زنی طرح توسعه صنایع الکتریکی ناسیونال ایران با تولید لوازم خانگی هم اشاره‌ای کرد و افزود: شرکت ایران ناسیونال در زمینی به مساحت بالغ بر۶ هزارمتر مربع و با سرمایه‌گذاری ۴ هزار میلیارد ریالی و اشتغال‌زایی ۳۷ نفر با حضورمعاون صنایع عمومی وزارت صمت و هیئت همراه کلنگ‌زنی شد و دراین آیین، معاون صنایع عمومی وزارت صمت، از گسترش تولیدات لوازم خانگی با حمایت تولید داخلی تاکید کرد.

موفق با اشاره به افتتاحیه‌های دهه مبارک فجر در طی سفر دو روزه معاون صنایع عمومی وزارت صمت به استان اصفهان، تصریح کرد: از روند اجرای تولید شرکت تولیدی پلار پویا بازدید شد و در این بازدید که با تولید محصولات بخاری‌های نفتی، گازی و انواع یخچال فریزر و هیترهای گازی صنعتی در زمینی به مساحت بیست هزار مترمربع واقع در شهرک صنعتی مورچه خورت با سرمایه گذاری دو هزار میلیاردریال با اشتغال‌زایی ۳۰۰ نفر درحال فعالیت است و در این بازدید معاون اقتصادی استانداری اصفهان معاون وزیر صمت را همراهی کرد.

وی با بیان اینکه امروز بازدیدی از واحد تحقیق و توسعه گروه صنعتی انتخاب انجام گرفت، اضافه کرد: معاون صنایع عمومی وزارت صمت از فعالیت‌های بخش مهم تولید محصولات دیدن کردند و از چگونگی روند روبه‌رشد آینده‌نگری و ماندگاری دربازار آگاه شدند.

موفق به بازدیدهای روز جمعه معاون صنایع عمومی وزیر صمت هم اشاره‌ای کرد و گفت: فردا بازدیدی از شرکت صنایع چینی زرین اصفهان خواهیم داشت و همچنین از صنایع شرکت ماشین افزار شمس و گروه صنعتی انتخاب دیدن خواهیم کرد و طرح‌هایی به مناسبت دهه فجر در این شرکت‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =