آموزش مجازی

 معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان گفت: ملاک آموزش غیرحضوری مدارس ابتدایی، رنگ‌بندی قرمز است و در حال حاضر مدارس ابتدایی کاشان، آران و بیدگل، نطنز و اصفهان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

آذرکیوان امیرپور، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اینکه ملاک غیرحضوری شدن مدارس در مقطع ابتدایی، رنگ‌بندی قرمز است، اظهار کرد: مدارس دوره اول و دوم ابتدایی در شهرستان‌های نطنز، آران و بیدگل، کاشان و اصفهان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و در مناطق دیگر هم اختیار با مدیر مدرسه و اداره آموزش و پرورش منطقه است که در صورت وجود موارد علائم کرونا دانش‌آموزان ابتدایی به صورت غیرحضوری آموزش ببینند.

وی افزود: مدارس متوسطه نیز با توجه‌ به پوشش واکسیناسیونی که برای آنها انجام شده است، در روزهای محدودتری در ایام هفته به شیوه حضوری فعال هستند. در این مدارس اگر در کلاسی بیش از دو دانش‌آموز علائم کرونا داشته باشند، فعالیت آن کلاس به‌صورت غیرحضوری می‌شود، اما اگر در بیش از یک کلاس در یک مدرسه متوسطه علائم کرونا مشاهده شود، فعالیت آن دبیرستان به مدت ۱۰ روز به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌ و پرورش استان تصریح کرد: آماری از واکسیناسیون 9 تا 12 ساله‌ها در دسترس نیست و به تمام مدارس اعلام شده است در صورت مشاهده هر نوع علائم سرماخوردگی، کلاس‌ها به شیوه غیرحضوری برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =