محمد رضایی طادی

ملی پوش شمشیربازی اپه تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: با توجه به کیفیت و سرمایه گذاری تیم فولاد مبارکه سپاهان قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ قابل پیش بینی بود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم شمشیربازی اپه فولاد مبارکه سپاهان به مقام قهرمانی در لیگ کشوری رسید.

محمد رضایی طادی ملی پوش شمشیربازی اپه تیم فولاد مبارکه نقش اول این قهرمانی بود، او در خصوص این قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: تیم شمشیربازی فولاد مبارکه سپاهان در دور رفت مسابقات رتبه سوم را به دست آورد اما با کسب امتیازات لازم در دور برگشت روز گذشته مقام قهرمانی ایران را به دست آوردیم.

وی با اشاره به پتانسیل بالای تیم شمشیربازی اپه فولاد مبارکه سپاهان افزود: قهرمانی تیم ما قابل پیش بینی بود زیرا بازیکنان خوبی در تیم داریم و این کار ما را برای قهرمانی راحت کرد.

ملی پوش شمشیربازی اپه تیم فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به نسبت فامیلی با دیگر بازیکن تیم ملی شمشیربازی اپه ادامه داد: هم تیمی بودن دو نفر در سطح ملی و باشگاهی مسلما روی نتیجه تیم نتیجه مثبت دارد زیرا با آنالیز شخص مقابل و شناخت آن بهتر می‌توان عمل کرد و یکی از نقاط قوت تیم سپاهان نیز همین است.

رضایی طادی، ملی‌پوشی که در گذشته نیز در مسابقات جهانی در ایتالیا رتبه سیزدهم جهان را کسب کرده است، گفت: آن مقام بین ۳۰۰ ورزشکار شمشیر باز به دست آمد که در تاریخ ایران بی سابقه است و این روزها بیشتر به فکر مدال جهانی و سهمیه المپیک هستم.

وی در خصوص آینده تیم شمشیربازی سپاهان تصریح کرد: این تیم دو سال است که به لیگ شمشیربازی راه یافته است، اگر سپاهان در این بخش در سالیان آینده نیز به همین نحو سرمایه گذاری کند می‌تواند قهرمانی‌های خود را در سنین و جنسیت مختلف تثبیت کند.

شمشیرباز تیم فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به پیش رو بودن بازی‌های آسیایی هانگژو وین تصریح کرد: بیشتر تمرکز ورزشکاران روی مدال مسابقات بازی‌های آسیایی است، که برای آمادگی در این مسابقات به احتمال بالا قبل از عید دو دوره مسابقات جهانی در روسیه و مجارستان خواهیم داشت، همچنین بعد از مسابقات آسیایی سال آینده مسابقات کشورهای اسلامی نیز پیش رو است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

رضایی طادی که در بازی‌های بین المللی روسیه که با حضور ۱۵۰ ورزشکار برگزار شد و او در بین موفق به کسب رتبه هفدهم و به عبارتی بهترین مقام را بین ورزشکاران ایرانی شده است، گفت: تلاش می‌کنم این جایگاه را در سالیان آینده ارتقا دهم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =