مسعود مردانی

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن قدردانی از ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه در تامین اکسیژن رایگان مراکز درمانگر، گفت: سویه اُمیکرون بیش از واریانت‌های دیگر کرونا، کودکان را مبتلا می‌کند.

مسعود مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: سویه اُمیکرون کشور را دربرگرفته است و تا دو سه هفته آینده به پیک این واریانت در کشور خواهیم رسید و از سوی دیگر این سویه بیش از واریانت‌های دیگر کودکان را مبتلا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هرگونه ساده‌انگاری نسبت به سویه اُمیکرون، کنترل این ویروس را دشوارتر می‌کند، بیان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و تکمیل هر سه دُز واکسن کرونا در کنترل این بیماری نقش دارد و افرادی که واکسیناسیون آنها تکمیل نشده باشد در معرض ابتلا نوع شدید این بیماری هستند.

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا توصیه کرد که کودکان ۹ تا ۱۲ ساله نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کنند و افزود: واکسن‌های سینوفارم و پاستوکووک که مورد تایید وزارت بهداشت و درمان است بهترین گزینه‌های واکسیناسیون این طیف سنی قلمداد می‌شود و والدین این کودکان نسبت به دریافت واکسن توسط کودکانشان اهتمام ورزند.

وی در پایان از مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه در تامین اکسیژن رایگان مراکز درمانگر در دو سال اخیر قدردانی کرد و گفت: اگرچه نیاز به اکسیژن در بیماران درگیر با سویه اُُمیکرون به اندازه سویه دلتا نیست؛ اما مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه در شرایط کرونا در حافظه تاریخی مردم به یادگار خواهد ماند و مردم قدردان این شرکت هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =