هاجر دباغی ملی پوش تیم فوتبال سپاهان

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت: کسب عنوان ستاره‌ آینده‌دار آسیا باعث غرور و افتخار من است، چرا که توانسته‌ام با لباس ملی کشورم به‌ گونه‌ای دیده شوم که مرا ستاره‌ی آینده‌دار آسیا خطاب کنند. 

به گزارش ایراسین؛ هاجر دباغی بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به تجربه‌ حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: خوشبختانه در هر سه بازی که در مسابقات جام ملت‌های آسیا انجام شد در ترکیب اصلی تیم حضور داشتم و همیشه از زمانی که ملی‌پوش شدم تاکنون این افتخار نصیب من شده که در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرم.

وی افزود: تیم ملی بانوان ایران اولین حضور خودش را در مسابقات جام ملت‌های آسیایی تجربه می‌کرد و طبق آمارها من فکر می‌کنم که همه‌ تیم‌های قدرتمند از جمله ژاپن و چین در اولین حضورهای خودشان از رقابت‌ها کنار رفتند، تیم ما در دور اول با رقیب‌های سرسختی بازی داشت اما تجربه‌های خوبی به‌ دست آوردیم که امیدوارم باعث ادامه موفقیت‌هایمان در مسابقات مختلف شود.

مشکل بازیکنان درگیر کرونا

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به مبتلا شدن برخی از بازیکنان به ویروس کرونا در مسابقات تیم ملی و در آستانه‌ شروع بازی‌های باشگاهی بیان کرد: چهار نفر از بازیکنان تیم ملی در هند به کرونا مبتلا شدند که ثنا صادقی، مرضیه نیک‌خواه از بازیکنان سپاهان بودند و این اتفاق برای هیچکدام از اعضای تیم خوشایند نبود، زیرا ما به حضور تک‌تک بازیکنان تاثیرگذار نیاز داشتیم.

وی ادامه داد: همچنین در تستی که مجدداً از ما در هنگام بازگشت به ایران گرفته شد هفت نفر از بازیکنان با کرونا درگیر شدند و اکنون تیم سپاهان، شهرداری سیرجان و شهرداری بم هر کدام حداقل با یک الی چند بازیکن کرونایی مواجه هستند که این شرایط ممکن است حتی برای آقایان هم رخ دهد.

موفقیت های بزرگتر با تیم سپاهان

دباغی در خصوص ادامه‌ بازی‌های لیگ برتر عنوان کرد: این دوره از بازی‌های ملی به پایان رسید و ما باز هم اردوهای تیمی را در پیش خواهیم داشت اما اکنون باید به سراغ بازی‌های باشگاهی بازگردیم و این هفته هم بازی حساس دربی اصفهان با ذوب آهن را باید انجام دهیم که نتیجه این بازی برای بازیکنان سپاهان بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به رکورد خودش در مسابقات لیگ برتر متذکر شد: من تنها چهار گل دیگر نیاز دارم تا به رکورد صد گل باشگاهی در لیگ برتر فوتبال بانوان دست پیدا کنم اما اکنون به آمار فردی توجه زیادی نخواهم داشت و تنها تلاشم این است که بتوانیم با تیم سپاهان به موفقیت‌های بزرگ‌تری دست پیدا کنیم.

امیدوارم برای کشورم افتخار آفرینی کنم

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در خصوص کسب عنوان ستاره‌ آینده‌ آسیا اعلام کرد: با توجه به اینکه هنوز سن پایینی دارم اما خوشبختانه تاکنون در سطح لیگ داخلی و سطح ملی موفق شده‌ام که پیشرفت‌های زیادی داشته باشم و عناوین مختلفی را به‌دست آورم، اما کسب عنوان ستاره‌ آینده‌دار فوتبال آسیا باعث غرور و افتخار من است، چرا که توانسته‌ام با لباس ملی کشورم به‌ گونه‌ای دیده شوم که مرا ستاره‌ آینده‌دار فوتبال آسیا خطاب کنند و امیدوارم در آینده بتوانم در هر کجایی که بازی می‌کنم مهره‌ تاثیرگذاری باشم و برای کشورم در رقابت‌های مختلف افتخارآفرینی کنم.

از ما حمایت کنید

وی تصریح کرد: از تمام کسانی که ما را در مسیری که پشت سر گذاشتیم حمایت کردند ممنونم اما خواهشمندم حمایت‌ها صرفاً به فضای مجازی ختم نشود، همانطور که تیم آقایان زمانی موفق و بزرگ شد که بازیکنانش به اروپا رفتند و شاغل شدند و سطح فنی تیم را بالا بردند اکنون باید آنان که ارتباطات زیادی دارند از ما حمایت کنند تا این اتفاق برای بانوان هم رقم بخورد و زمینه حمایت‌ها به‌ گونه‌های دیگر هم فراهم شود.

دباغی تاکید داشت: اگر از بازیکنان تیم‌های آقایان شخصی ارتباطات زیادی دارد و توانمند است، تلاش کند تا بانوان هم لژیونر شوند، همانگونه که آقای جهانبخش، آزمون و طارمی از یک نقطه‌ای شروع کردند باید این اتفاق هم در تیم بانوان رخ دهد تا ما هم بتوانیم به آرزوهایمان دست پیدا کنیم و سطح تیم ملی بانوان را بالا ببریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =