واکسیناسیون دانش آموزان

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با اشاره به آموزش ترکیبی، تصریح کرد: تاکنون کلاس درس و مدرسه‌ای در اصفهان به علت شیوع کرونا تعطیل نشده است و در صورت ابتلا یا علامت‌دار شدن دانش‌آموزان، موضوع تعطیلی مدارس مطرح نیست، اما کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری برگزار شود.

آذرکیوان امیرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین، با اشاره به موج اُمیکرون در کشور اظهار کرد: از ابتدای سال تحصیلی، مدارس با نظارت به صورت حضوری برگزار شده است و اگر دانش‌آموزی علائم بیماری و یا حتی سرماخوردگی داشته باشد، از ورود او به کلاس درس جلوگیری می‌شود.

وی افزود: اگر در کلاس درس ۲ دانش‌آموز یا بیشتر علائم کرونا یا سرماخوردگی داشته باشند، کلاس به مدت ۲ هفته غیرحضوری و به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، اما اگر دانش آموزان در بیش از یک کلاس درس علائم داشته باشند، کل مدرسه به مدت ۲ هفته غیرحضوری می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان با تأکید بر آموزش ترکیبی، تصریح کرد: تاکنون کلاس درس و مدرسه‌ای در اصفهان به علت شیوع کرونا تعطیل نشده است و در صورت ابتلا یا علامت‌دار شدن دانش‌آموزان، موضوع تعطیلی مدارس مطرح نیست، اما کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری برگزار شود.

امیرپور افزود: کلاس درس معلمانی که به کرونا مبتلا یا علامت‌دار می‌شوند، به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، اما اگر بیماری معلم شدید باشد، مدرسه معلم جایگزین برای کلاس می‌گذارد تا معلم بهبود یابد و این‌طور نیست که دانش‌آموزان رها شوند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان با اشاره به برگزاری جلسه مشترک با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تصریح کرد: با توجه به شیوع اُمیکرون و قدرت سرایت بالای تاکید بر دستورالعمل‌های بهداشتی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =