دیه

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان گفت: به دنبال برپایی پویش فجر آزادی نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان در نظر دارد به همت خیرین در طول دهه فجر، روزانه نسبت به آزادی ۱۰ محکوم جرایم غیرعمد اقدام کند.

اسدالله گرجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: هم‌اکنون هزار و ۶ زندانی جرایم غیرعمد در سطح زندان‌های استان اصفهان تحمل حبس می‌کنند که میانگین بدهی این افراد رقمی بالغ بر ۲۵ میلیون تومان است.

وی افزود: با وجود تلاش ستاد دیه اصفهان در آزادی ۵۵۲ زندانی بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات حوادث کارگاهی یا سوانح رانندگی در دهه ماهه نخست سال‌جاری اما این استان میزبان بیشترین زندانی جرایم غیرعمد در کشور است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان بیان کرد: به دنبال برپایی پویش فجر آزادی نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان در نظر دارد به همت خیرین در طول دهه فجر، روزانه نسبت به آزادی ۱۰ محکوم جرایم غیرعمد اقدام کند.

وی با اشاره به حمایت شرکت فولاد مبارکه از آزادسازی مجرمان غیرعمد، تصریح کرد: جهل به مقررات بانکی، نوسانات بازار اقتصادی و مشکلات معیشتی علت عمده این مددجویان گزارش شده که امید است با استقبال از پویش مردمی فجر آزادی افزون بر تعداد معین هر روز آزادی ۱۰ زندانی غیرعمد، جمع کثیری از مددجویان تحت حمایت ستاد دیه به برکت ایام الله دهه فجر از بند حبس رهایی یابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =