صنایع فلزی جوشکاری

۱۰ شرکت برتر ایرانی در گروه ماشین آلات، تجهیزات و صنایع فلزی در سال ۱۴۰۰ را بر اساس آخرین رده‌بندی شرکت‌های برتر ایران بشناسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در بیست‌وچهارمین همایش شرکت‌های برتر ایران که در سال ۱۴۰۰ برگزار شد، برترین شرکت‌های کشور بر اساس داده‌های سال مالی ۹۹ در گروه ماشین آلات، تجهیزات و صنایع فلزی معرفی شدند.

بر این اساس شرکت تراکتورسازی ایران، فولاد تاراژ چهارمحال، سیم و کابل ابهر، آهنگری تراکتورسازی ایران، صنعتی و بازرگانی صنام، مهندسی و ساخت پویلر و تجهیزات مپنا، مهندسی و ساخت پره توربین مپنا-پرتو، صنایع تجهیزات نفت، مهندسی و ساخت ژنراتور میناـپارس و کارخانجات تولیدی شهید قندی به عنوان ۱۰ شرکت برتر در گروه ماشین آلات، تجهیزات و صنایع فلزی برگزیده شدند.

۱۰ شرکت برتر در گروه ماشین آلات، تجهیزات و صنایع فلزی

البته رتبه‌های سال قبل لحاظ شده در این گزارش، بر اساس اطلاعات تجدید ارائه شده در صورت‌های مالی سال جاری شرکت‌ها و صرفا بین شرکت‌های حاضر در رتبه‌بندی سال جدید است. در نتیجه، در مورد بعضی از شــرکت‌ها ممکن است رتبه سال قبل آنها در این گزارش، با آنچه در گزارش سال گذشته آمده است متفاوت باشد.

به گزارش ایراسین، بیست‌وچهارمین همایش شرکت‌های برتر ایران، بیست و چهارمین سال رتبه‌بندی IMI-۱۰۰، به همت سازمان مدیریت صنعتی ایران در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد. در این همایش از میان شرکت‌های ارزیابی شده، ۵۰۰ شرکت برتر ایران شناسایی و معرفی شدند.

هدف تدوین فهرست شرکت‌های برتر از سوی سازمان مدیریت صنعتی ایران، شفاف‌سازی فضای کسب‌وکار و جایگاه اقتصادی شرکت‌های ایرانی و رتبه‌بندی آن‌ها از نظر میزان تاثیرگذاری در اقتصاد ملی با هدف گسترش رقابت در فضای کسب‌وکار بنگاه‌های اقتصادی اعلام شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =