درآمدزایی فروش

۱۰ شرکت برتر ایران بر اساس بالاترین رتبه فروش معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در بیست‌وچهارمین همایش شرکت‌های برتر ایران ۱۰۰ شرکت برتر کشور در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند. در میان این شرکت‌ها ۱۰ شرکت برتر از نظر بالاترین رتبه فروش به ترتیب عبارتند از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، بانک ملت، شرکت فولاد مبارکه، شرکت پالایش نفت بندرعباس، شرکت سرمایه‌گذری پارس آریان، شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، شرکت ایران خودرو، شرکت گروه مپنا، بانک صادرات ایران و شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان.

۱۰ شرکت برتر ایران در حوزه فروش معرفی شد + جزئیات

در انتهای فهرست، فروش صدمین شرکت برابر با ۵۲ هزار و ۱۸ میلیارد ریال است. این در حالی است که صدمین شرکت سال قبل ۰۲۸ هزار و ۷۹ میلیارد ریال فروش داشته است. به عبارت دیگر، حداقل حجم فروش لازم برای ورود به جمع ۱۰۰ شرکت برتر سال ۹۹، نسبت به سال مالی قبل از آن ۸۵ درصد رشد داشته است.

فروش شرکت اول فهرست نسبت به فروش شرکت صدم ۲۸ برابر بزرگتر است.

۱۰ شرکت ابتدای فهرست، فروشی معادل ۱۵ برابر فروش ۱۰ شرکت انتهای فهرست دارند.

۱۶ شرکت بالای فهرست، ۵۰ درصد جمع فروش ۱۰۰ شرکت را شکل می‌دهد که نشان دهنده درجه تمرکز در وضعیت شرکت‌های بزرگ ایران است.

به گزارش ایراسین، بیست‌وچهارمین همایش شرکت‌های برتر ایران، بیست و چهارمین سال رتبه‌بندی IMI-۱۰۰، به همت سازمان مدیریت صنعتی ایران در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد. در این همایش از میان شرکت‌های ارزیابی شده، ۵۰۰ شرکت برتر ایران شناسایی و معرفی شدند.

هدف تدوین فهرست شرکت‌های برتر از سوی سازمان مدیریت صنعتی ایران، شفاف‌سازی فضای کسب‌وکار و جایگاه اقتصادی شرکت‌های ایرانی و رتبه‌بندی آن‌ها از نظر میزان تاثیرگذاری در اقتصاد ملی با هدف گسترش رقابت در فضای کسب‌وکار بنگاه‌های اقتصادی اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =