سپاهان از سد راه‌یاب ملل مریوان گذشت

امیر غفور ملی‌پوش تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: در دو هفته اخیر از لحاظ سلامتی تیم، شرایط خوبی نداشتیم و چند بازیکن مصدوم یا سرما خورده داشتیم. ترکیب تیم در سه بازی اخیر متشکل از بازیکنانی بود که سالم بودند و نمی‌توانستیم از بازیکنان بیمار استفاده کنیم و این مسئله شرایط را سخت کرده بود.

امیر غفور، ملی پوش تیم فولاد مبارکه سپاهان بعد از ظهر روز یکشنبه، ۳ بهمن‌ ۱۴۰۰، پس از برد ۳ بر یک برابر تیم راه‌یاب ملل مریوان در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: در دو هفته اخیر از لحاظ سلامتی تیم، شرایط خوبی نداشتیم و چند بازیکن مصدوم یا سرما خورده داشتیم. ترکیب تیم در سه بازی اخیر متشکل از بازیکنانی بود که سالم بودند و نمی‌توانستیم از بازیکنان بیمار استفاده کنیم و این مسئله شرایط را سخت کرده بود.

وی افزود: با توجه به این شرایطی که داشتیم و نتایجی که کسب کردیم می‌توان گفت کیفیت تیم ما به قدری خوب است که با هر ترکیب در زمین می‌تواند جوابگوی خواسته‌های کادر فنی باشد.

ملی پوش تیم والیبال سپاهان خاطرنشان کرد: بازی بعد در برابر پاس گرگان است و بازی سختی در پیش داریم. امیدوارم این روند خوب‌مان را ادامه دهیم و با بهبودی مصدومان و سرماخورده‌های تیم، بتوانیم با تمام قوا برای پلی‌آف آماده شویم.

غفور بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی در کشور اگر بازی‌ها در مرحله برگشت هم متمرکز بود، شرایط بهتری ایجاد می‌شد، چرا که تاکنون تیم‌های زیادی درگیر بیماری شده‌اند و حضور تماشاگران نیز منوط به تصمیم ستاد کرونا در هر استان است.

وی تاکید کرد: دوست داریم در کنار تماشاگران بازی کنیم، اما حضور تماشاگر در شرایط فعلی جذابیت و هیجان قبل را ندارد. چون پای سلامت تماشاگران و بازیکنان در میان است و این سلامت بودن برای ما مهم‌تر است.

غفور در پایان، برگزاری پلی‌آف به‌صورت متمرکز در تهران را اقدامی درست دانست و خاطرنشان کرد: با این نحوه برگزاری، سفرهای تیم‌ها کم‌تر شده و احتمال درگیری با بیماری کاهش پیدا می‌کند، اما از جنبه حضور تماشاگر ممکن است کمی نگران کننده باشد که امیدواریم با رعایت پروتکل‌ها مشکلی ایجاد نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =